Tworzenie sprite na graczu
diablix
28.08.2010
Funkcja na tworzenie sprite. W moim przyadku wybrałem pozycje gracza.
Przykladowe uzycie (na pozycje gracza) :
Użytkownik Diablix edytował ten post 28.08.2010 00:41
new twojsprite;
public plugin_precache(id)
twojsprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/twojsprite.spr");
set_sprite(player_origin[3], sprite, radius){
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, player_origin);
write_byte(TE_EXPLOSION) //wg uznania;
write_coord(player_origin[0]); //ja użylem żeby działał na pozycje gracza. Oczywiście można według własnego uznania;
write_coord(player_origin[1]);
write_coord(player_origin[2]);
write_short(sprite); //bedziemy ustalac nasz sprite;
write_byte(radius); //bedzie uzywany do nadania sprite (promien razenia);
write_byte(18);
write_byte(6);
message_end();
}
Przykladowe uzycie (na pozycje gracza) :
new player_origin[3]; //tworzymy index, wczesniej uzywany w funkcji;
get_user_origin(ent, player_origin, 0);
set_sprite(player_origin, twojsprite, 40); //index, wybrany sprite, wielkość promienia;
Użytkownik Diablix edytował ten post 28.08.2010 00:41
Vertricus
28.08.2010
write_byte(TE_EXPLOSION) //wg uznania;
Nie myślałem że Wg uznania :F
Od tego zależy jak potem write_ wyglądają i to nie jest na graczu bo to akurat co podałeś zależy od originów które podasz ;]
To o dodawanie czegoś do gracza to:
#define TE_PLAYERATTACHMENT 124 // Attaches a TENT to a player (this is a high-priority tent)
// write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
// write_byte(entity index of player)
// write_coord(vertical offset) (attachment origin.z = player origin.z + vertical offset)
// write_short(model index)
// write_short(life * 10 )
Nie myślałem że Wg uznania :F
Od tego zależy jak potem write_ wyglądają i to nie jest na graczu bo to akurat co podałeś zależy od originów które podasz ;]
To o dodawanie czegoś do gracza to:
#define TE_PLAYERATTACHMENT 124 // Attaches a TENT to a player (this is a high-priority tent)
// write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
// write_byte(entity index of player)
// write_coord(vertical offset) (attachment origin.z = player origin.z + vertical offset)
// write_short(model index)
// write_short(life * 10 )
CeLeS
08.09.2010
explode nie zrobi dobrze sprita...
bo robi wybuch tego sprita i sypia sie takie odlamki wybuchu...
lepiej zrobic TE_PLAYERATTACHMENT
wiec mozna zrobic tego sprita nad glowa...
Użytkownik CeLeS edytował ten post 08.09.2010 18:45
bo robi wybuch tego sprita i sypia sie takie odlamki wybuchu...
lepiej zrobic TE_PLAYERATTACHMENT
public gCrash( id ) { message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT); write_byte(id); write_coord(60); write_short(Sprite1); write_short(200); // dlugosc wyswietlania message_end(); }tylko ze to robi na wysokosci nie idzie dac 3 cordow...
wiec mozna zrobic tego sprita nad glowa...
Użytkownik CeLeS edytował ten post 08.09.2010 18:45