Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie sprite na graczu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2010 00:40

Funkcja na tworzenie sprite. W moim przyadku wybrałem pozycje gracza.

new twojsprite;

public plugin_precache(id)
twojsprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/twojsprite.spr");

set_sprite(player_origin[3], sprite, radius){
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, player_origin);
write_byte(TE_EXPLOSION) //wg uznania;
write_coord(player_origin[0]); //ja użylem żeby działał na pozycje gracza. Oczywiście można według własnego uznania;
write_coord(player_origin[1]);
write_coord(player_origin[2]);
write_short(sprite); //bedziemy ustalac nasz sprite;
write_byte(radius); //bedzie uzywany do nadania sprite (promien razenia);
write_byte(18);
write_byte(6);
message_end();
}


Przykladowe uzycie (na pozycje gracza) :

new player_origin[3]; //tworzymy index, wczesniej uzywany w funkcji;
get_user_origin(ent, player_origin, 0);

set_sprite(player_origin, twojsprite, 40); //index, wybrany sprite, wielkość promienia;

Użytkownik Diablix edytował ten post 28.08.2010 00:41

  • +
  • -
  • 1

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 28.08.2010 02:02

write_byte(TE_EXPLOSION) //wg uznania;

Nie myślałem że Wg uznania :F
Od tego zależy jak potem write_ wyglądają i to nie jest na graczu bo to akurat co podałeś zależy od originów które podasz ;]
To o dodawanie czegoś do gracza to:

#define TE_PLAYERATTACHMENT 124 // Attaches a TENT to a player (this is a high-priority tent)
// write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
// write_byte(entity index of player)
// write_coord(vertical offset) (attachment origin.z = player origin.z + vertical offset)
// write_short(model index)
// write_short(life * 10 )
  • +
  • -
  • 0

#3 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2010 22:29

Jak nie? Pobiera origin gracza i ustawia na nim sprite.
  • +
  • -
  • 0

#4 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 08.09.2010 18:43

explode nie zrobi dobrze sprita...
bo robi wybuch tego sprita i sypia sie takie odlamki wybuchu...

lepiej zrobic TE_PLAYERATTACHMENT

public gCrash( id ) {
        message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY);
        write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT);
        write_byte(id);
        write_coord(60);
        write_short(Sprite1);
        write_short(200); // dlugosc wyswietlania
        message_end();
}
tylko ze to robi na wysokosci nie idzie dac 3 cordow...
wiec mozna zrobic tego sprita nad glowa...

Użytkownik CeLeS edytował ten post 08.09.2010 18:45

  • +
  • -
  • 0

#5 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.09.2010 14:49

Heh, no ja robiłem explosion bo coś typu kuli ognia chciałem.
  • +
  • -
  • 0

#6 WizZi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 27.11.2010 15:46

Warning: Symbol is never used: "set_sprite" on line 27

Hmmm ? :/
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.11.2010 17:06

Ostrzeżenie że nie użyłeś nigdy set_sprite
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych