new twojsprite;
public plugin_precache(id)
twojsprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/twojsprite.spr");
set_sprite(player_origin[3], sprite, radius){
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, player_origin);
write_byte(TE_EXPLOSION) //wg uznania;
write_coord(player_origin[0]); //ja użylem żeby działał na pozycje gracza. Oczywiście można według własnego uznania;
write_coord(player_origin[1]);
write_coord(player_origin[2]);
write_short(sprite); //bedziemy ustalac nasz sprite;
write_byte(radius); //bedzie uzywany do nadania sprite (promien razenia);
write_byte(18);
write_byte(6);
message_end();
}
Przykladowe uzycie (na pozycje gracza) :
new player_origin[3]; //tworzymy index, wczesniej uzywany w funkcji;
get_user_origin(ent, player_origin, 0);
set_sprite(player_origin, twojsprite, 40); //index, wybrany sprite, wielkość promienia;
Użytkownik Diablix edytował ten post 28.08.2010 00:41