Ehh.. Nie wiem czy to o to chodzilo, ale zrobilem to w formie drugiego pluginu. Jak TT wpisze /free, to wyświetla się glosowanie w którym pisze:
[Free Run] Terorysta zrobił głosownie na runde bez broni i pułapek.
Czy sie zgadzasz?
1. Tak
2. Nie
Po zakończeniu w chacie pisze:
[Free Run] Ilosc glosow na tak: XXX, ilosc glosow na nie: XXX
Jeżeli na tak, to pisze na środku ekranu na niebiesko:
[Free Run] Zaglosowaliscie na tak.
Zaczynamy runde Free Run!
Po czym wpisuje się free w chacie, CT mają USP z 1 nabojem i 0 Naboi w "plecaku".
Jeżeli wyjdzie na nie, to pisze na środku ekranu na czerwono:
[Free Run] Zaglosowaliscie na nie.
Gramy normalnie!
Po czym nic nie następuje.

Głosowanie może uruchomić jedynie gracz z TT.
CT nie może podnieść żadnej broni. (Chyba)
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#define AUTHOR "Screeaam.."
#define PLUGIN "Plug-In"
#define VERSION "1.0"
new glos[2];
public plugin_init()
{
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
register_clcmd("say /free","sprawdz_team")
register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_setautobuy","BlokujKomende");
register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
register_clcmd("autoshotgun", "BlokujKomende");
register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
}
public sprawdz_team(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
return PLUGIN_HANDLED
else
vote_start()
return PLUGIN_CONTINUE
}
public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "[Free Run] Terorysta zrobił głosownie na runde bez broni i pułapek.^nCzy sie zgadzasz?^n^n1. Tak^n2. Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}
public koniec(id)
{
client_print(0,print_chat,"[Free Run] Ilosc glosow na tak: %d, ilosc glosow na nie: %d",glos[0], glos[1]);
if(glos[0] > glos[1]){
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "[Free Run] Zaglosowaliscie na tak.^nZaczynamy runde Free Run!")
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new weapon = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id)
if(weapon)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon, 1)
}
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0)
}
client_cmd(id, "say free")
}
else if(glos[0] < glos[1]){
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "[Free Run] Zaglosowaliscie na nie.^nGramy normalnie!")
}
}
public BlokujKomende()
return PLUGIN_HANDLED;
@Edit:
Ehh, możecie posta usunąć, nie ogarnąłem, ja miałem przerobić plugin. ;<
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 23.08.2010 22:49