przerobienie pluginu
ZioMek01
23.08.2010
Może ktoś przerobić ten tak aby blokował podnoszenie broni, jeżeli tt użyje pułapki nie mógł wpisać free, po wpisaniu free ct zostaje w usp 1 nabój po wystrzeleniu bądź zmiany na inny model np nóż nie wyrzuca broni tylko blokuje zmianę na nią, był wot wykonywany przez tt czy ct chcą free aby wot był dostępny cały czas dla tt co rundę po wpisaniu /free itd., ct nie mógł wykonać wota , oraz jeżeli w ciągu 15 sekund tt nie wpisze free ct nie może włączyć pułapki np otworzyć drzwi. Chodzi mi o to żeby nie doszło do tego że jakiś tt włącza pułapki a na końcu wpisuje free i ct nie może go zabić z broni. Oraz blokowanie podnoszenia broni chyba normalne
Aby wot wyglądał tak:
[Free Run]Terorysy zrobił głosownie na runde bez broni i pułapek.
[Free Run]NICK zagłosował na Tak
[Free Run]NICK zagłosował na Nie
[Free Run]Zagłosowaliście na tak Zaczynamy rundę free run!! // i w tym momencie robi sie 1 nabój w usp i blokuje gs
[Free Run]Zagłosowaliście na nie gramy normalnie!!
i co do wyświetlania to treść zróbcie jaką uważacie tylko no kolorach mi zależy pozdrawiam będę bardzo wdzięczny
PRZEROBIENIE TEGO PLUGINU :
Use Button Once - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
10 zł na game sol lub doładowanie w zależności od sieci 5 zł bądź admin na miesiąc na dość popularnym Deathrun admin ze slotem
GG:11369012
Aby wot wyglądał tak:
[Free Run]Terorysy zrobił głosownie na runde bez broni i pułapek.
[Free Run]NICK zagłosował na Tak
[Free Run]NICK zagłosował na Nie
[Free Run]Zagłosowaliście na tak Zaczynamy rundę free run!! // i w tym momencie robi sie 1 nabój w usp i blokuje gs
[Free Run]Zagłosowaliście na nie gramy normalnie!!
i co do wyświetlania to treść zróbcie jaką uważacie tylko no kolorach mi zależy pozdrawiam będę bardzo wdzięczny
PRZEROBIENIE TEGO PLUGINU :
Use Button Once - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
10 zł na game sol lub doładowanie w zależności od sieci 5 zł bądź admin na miesiąc na dość popularnym Deathrun admin ze slotem
GG:11369012
Screeaam... 23.08.2010
Ehh.. Nie wiem czy to o to chodzilo, ale zrobilem to w formie drugiego pluginu. Jak TT wpisze /free, to wyświetla się glosowanie w którym pisze:
Po zakończeniu w chacie pisze:
Jeżeli na tak, to pisze na środku ekranu na niebiesko:
Po czym wpisuje się free w chacie, CT mają USP z 1 nabojem i 0 Naboi w "plecaku".
Jeżeli wyjdzie na nie, to pisze na środku ekranu na czerwono:
Po czym nic nie następuje.
Głosowanie może uruchomić jedynie gracz z TT.
CT nie może podnieść żadnej broni. (Chyba)
@Edit:
Ehh, możecie posta usunąć, nie ogarnąłem, ja miałem przerobić plugin. ;<
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 23.08.2010 22:49
[Free Run] Terorysta zrobił głosownie na runde bez broni i pułapek.
Czy sie zgadzasz?
1. Tak
2. Nie
Po zakończeniu w chacie pisze:
[Free Run] Ilosc glosow na tak: XXX, ilosc glosow na nie: XXX
Jeżeli na tak, to pisze na środku ekranu na niebiesko:
[Free Run] Zaglosowaliscie na tak.
Zaczynamy runde Free Run!
Po czym wpisuje się free w chacie, CT mają USP z 1 nabojem i 0 Naboi w "plecaku".
Jeżeli wyjdzie na nie, to pisze na środku ekranu na czerwono:
[Free Run] Zaglosowaliscie na nie.
Gramy normalnie!
Po czym nic nie następuje.
Głosowanie może uruchomić jedynie gracz z TT.
CT nie może podnieść żadnej broni. (Chyba)
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#define AUTHOR "Screeaam.."
#define PLUGIN "Plug-In"
#define VERSION "1.0"
new glos[2];
public plugin_init()
{
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
register_clcmd("say /free","sprawdz_team")
register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_setautobuy","BlokujKomende");
register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
register_clcmd("autoshotgun", "BlokujKomende");
register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
}
public sprawdz_team(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
return PLUGIN_HANDLED
else
vote_start()
return PLUGIN_CONTINUE
}
public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "[Free Run] Terorysta zrobił głosownie na runde bez broni i pułapek.^nCzy sie zgadzasz?^n^n1. Tak^n2. Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}
public koniec(id)
{
client_print(0,print_chat,"[Free Run] Ilosc glosow na tak: %d, ilosc glosow na nie: %d",glos[0], glos[1]);
if(glos[0] > glos[1]){
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "[Free Run] Zaglosowaliscie na tak.^nZaczynamy runde Free Run!")
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new weapon = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id)
if(weapon)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon, 1)
}
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0)
}
client_cmd(id, "say free")
}
else if(glos[0] < glos[1]){
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "[Free Run] Zaglosowaliscie na nie.^nGramy normalnie!")
}
}
public BlokujKomende()
return PLUGIN_HANDLED;
@Edit:
Ehh, możecie posta usunąć, nie ogarnąłem, ja miałem przerobić plugin. ;<
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 23.08.2010 22:49
ZioMek01
24.08.2010
nom przerobić ale to też dobre czekam jeszcze . A no i jeszcze żeby wszystko pisało w say na dole
25 sierpień 2010 - 20:36:
re
27 sierpień 2010 - 15:12:
Bądz doda ktoś do tego co wyżej chłopak zrobił blokowanie pułapek i sprawdzi poprawność
01 wrzesień 2010 - 17:46:
re
Użytkownik ZioMek01 edytował ten post 24.08.2010 09:09
25 sierpień 2010 - 20:36:
re
27 sierpień 2010 - 15:12:
ZROBI KTOŚ TO CZY NIE.nom przerobić ale to też dobre czekam jeszcze . A no i jeszcze żeby wszystko pisało w say na dole
25 sierpień 2010 - 20:36:
re
Bądz doda ktoś do tego co wyżej chłopak zrobił blokowanie pułapek i sprawdzi poprawność
01 wrzesień 2010 - 17:46:
re
Użytkownik ZioMek01 edytował ten post 24.08.2010 09:09