Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

przerobienie pluginu

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZioMek01

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:88
  • Lokalizacja:Zambrów
Offline

Napisano 23.08.2010 21:42

Może ktoś przerobić ten tak aby blokował podnoszenie broni, jeżeli tt użyje pułapki nie mógł wpisać free, po wpisaniu free ct zostaje w usp 1 nabój po wystrzeleniu bądź zmiany na inny model np nóż nie wyrzuca broni tylko blokuje zmianę na nią, był wot wykonywany przez tt czy ct chcą free aby wot był dostępny cały czas dla tt co rundę po wpisaniu /free itd., ct nie mógł wykonać wota , oraz jeżeli w ciągu 15 sekund tt nie wpisze free ct nie może włączyć pułapki np otworzyć drzwi. Chodzi mi o to żeby nie doszło do tego że jakiś tt włącza pułapki a na końcu wpisuje free i ct nie może go zabić z broni. Oraz blokowanie podnoszenia broni chyba normalne :)
Aby wot wyglądał tak:

[Free Run]Terorysy zrobił głosownie na runde bez broni i pułapek.
[Free Run]NICK zagłosował na Tak
[Free Run]NICK zagłosował na Nie
[Free Run]Zagłosowaliście na tak Zaczynamy rundę free run!! // i w tym momencie robi sie 1 nabój w usp i blokuje gs
[Free Run]Zagłosowaliście na nie gramy normalnie!!

i co do wyświetlania to treść zróbcie jaką uważacie tylko no kolorach mi zależy pozdrawiam będę bardzo wdzięczny

PRZEROBIENIE TEGO PLUGINU :
Use Button Once - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

10 zł na game sol lub doładowanie w zależności od sieci 5 zł bądź admin na miesiąc na dość popularnym Deathrun admin ze slotem

GG:11369012
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.08.2010 22:28

Ehh.. Nie wiem czy to o to chodzilo, ale zrobilem to w formie drugiego pluginu. Jak TT wpisze /free, to wyświetla się glosowanie w którym pisze:

[Free Run] Terorysta zrobił głosownie na runde bez broni i pułapek.
Czy sie zgadzasz?

1. Tak
2. Nie


Po zakończeniu w chacie pisze:

[Free Run] Ilosc glosow na tak: XXX, ilosc glosow na nie: XXX


Jeżeli na tak, to pisze na środku ekranu na niebiesko:

[Free Run] Zaglosowaliscie na tak.
Zaczynamy runde Free Run!


Po czym wpisuje się free w chacie, CT mają USP z 1 nabojem i 0 Naboi w "plecaku".

Jeżeli wyjdzie na nie, to pisze na środku ekranu na czerwono:

[Free Run] Zaglosowaliscie na nie.
Gramy normalnie!


Po czym nic nie następuje. xD

Głosowanie może uruchomić jedynie gracz z TT.
CT nie może podnieść żadnej broni. (Chyba)

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>

#define AUTHOR "Screeaam.."
#define PLUGIN "Plug-In"
#define VERSION "1.0"


new glos[2];

public plugin_init()
{
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)

register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");

register_clcmd("say /free","sprawdz_team")

register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_setautobuy","BlokujKomende");
register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
register_clcmd("autoshotgun", "BlokujKomende");
register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
}

public sprawdz_team(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
return PLUGIN_HANDLED
else
vote_start()

return PLUGIN_CONTINUE
}

public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "[Free Run] Terorysta zrobił głosownie na runde bez broni i pułapek.^nCzy sie zgadzasz?^n^n1. Tak^n2. Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}

public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}

public koniec(id)
{
client_print(0,print_chat,"[Free Run] Ilosc glosow na tak: %d, ilosc glosow na nie: %d",glos[0], glos[1]);

if(glos[0] > glos[1]){
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "[Free Run] Zaglosowaliscie na tak.^nZaczynamy runde Free Run!")

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new weapon = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id)
if(weapon)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon, 1)
}
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0)
}
client_cmd(id, "say free")
}

else if(glos[0] < glos[1]){
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "[Free Run] Zaglosowaliscie na nie.^nGramy normalnie!")
}
}

public BlokujKomende()
return PLUGIN_HANDLED;


@Edit:

Ehh, możecie posta usunąć, nie ogarnąłem, ja miałem przerobić plugin. ;<

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 23.08.2010 22:49


#3 ZioMek01

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:88
  • Lokalizacja:Zambrów
Offline

Napisano 24.08.2010 08:56

nom przerobić ale to też dobre :D czekam jeszcze . A no i jeszcze żeby wszystko pisało w say na dole

25 sierpień 2010 - 20:36:
re

27 sierpień 2010 - 15:12:

nom przerobić ale to też dobre :D czekam jeszcze . A no i jeszcze żeby wszystko pisało w say na dole

25 sierpień 2010 - 20:36:
re

ZROBI KTOŚ TO CZY NIE.

Bądz doda ktoś do tego co wyżej chłopak zrobił blokowanie pułapek i sprawdzi poprawność

01 wrzesień 2010 - 17:46:
re

Użytkownik ZioMek01 edytował ten post 24.08.2010 09:09

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych