Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD] item tylko dla wybranych klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 cedriK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 23.08.2010 10:49

A więc zrobiłem sobie item, że dodaje 1 rakietę, ale że jak wylosuje go klasa jak demolitions (dynamit), saper (miny) to się pewnie zbuguje i nie doda rakiety jednocześnie z minami czy dynamitem, dlatego chce zrobić, żeby item mogły dostac tylko konkretne klasy
Próbowałem tak, ale nie chce się skompilować:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
    {
        if(klasa_gracza[id] == klasa1 && klasa2 && klasa3 &&  && klasa4) //klasy na których ma działac
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
    }

Help :D

#2 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 23.08.2010 11:14

nie tak , po prostu do klas u których chcesz mieć dopisujesz:
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; //tam gdzie 1 wartość


#3 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 23.08.2010 11:15

człowieku naucz się czytać, to ma być item, a nie że dodaje u każdej klasy po 1 rakiecie na zawsze ...

#4 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 23.08.2010 11:39


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
{
if(!klasa_gracza[id] == klasa1 && klasa_gracza[id] == klasa2 .........){ //jesli klasa gracza jest rozna od tych to zapodaje cos takiego
UsunPrzedmiot(id); // resetuje Ci przedmiot
}
ilosc_rakiet_gracza[id]++;
}


powinno works
  • +
  • -
  • 1

#5 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 23.08.2010 12:18

wgrałem, skompilowało się, ale jak włączam klasy w których nie chcę, żeby item był i dodaje im ten item to nic się nie dzieję, pisz że ma item, ale po nacisnięciu E podkłada np. minę, a w next rundzie nie ma min tylko tą rakiete, podobnie jest z normalnymi klasami, po dodaniu itemu nic sie nie dzieje, tzn nie mozna strzelic z tej rakiety, dopiero w nastepnej rundzie

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 13:11

W public Odrodzenie(id) (Najlepiej przed końcem)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
	{
		if(klasa_gracza[id] != klasa1 && klasa_gracza[id] != klasa2 && klasa_gracza[id] != klasa3)
			ilosc_rakiet_gracza[id]++;
		else
			DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); //Daje inny losowym item
	}

W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
case 33:
	{
		if(klasa_gracza[id] != klasa1 && klasa_gracza[id] != klasa2 && klasa_gracza[id] != klasa3)
			ilosc_rakiet_gracza[id]++;
		else
			DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); //Daje inny losowym item
	}

Działać musi : P


Jeśli przy odrodzeniu zmieniłeś klasę(Poprzednia runda, wyrzuca ten item i daje losowy)

Jeśli zabiłeś kogoś tą klasą i dostałeś ten iten daje Ci inny losowy

Masz z tabulatorami równo ;P

Użytkownik camilost edytował ten post 23.08.2010 13:22

  • +
  • -
  • 1

#7 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 23.08.2010 13:15

brakuje chyba po jednej klamerce w obu kodach co podałeś wyżej

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 13:21

Nie brakuje : )
Możesz dodać po 1 tabulatorze przed w ifie: if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
  • +
  • -
  • 1

#9 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 23.08.2010 13:24

zaraz sprawdze

@ śmiga, łap +

Użytkownik ukash13 edytował ten post 23.08.2010 13:49





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych