Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

[COD] item tylko dla wybranych klas


  • Zamkni臋ty Temat jest zamkni臋ty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 cedriK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Post贸w:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 23.08.2010 10:49

A wi臋c zrobi艂em sobie item, 偶e dodaje 1 rakiet臋, ale 偶e jak wylosuje go klasa jak demolitions (dynamit), saper (miny) to si臋 pewnie zbuguje i nie doda rakiety jednocze艣nie z minami czy dynamitem, dlatego chce zrobi膰, 偶eby item mog艂y dostac tylko konkretne klasy
Pr贸bowa艂em tak, ale nie chce si臋 skompilowa膰:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
    {
        if(klasa_gracza[id] == klasa1 && klasa2 && klasa3 &&  && klasa4) //klasy na kt贸rych ma dzia艂ac
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
    }

Help :D

#2 Starozytny

    Wszechwidz膮cy

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Post贸w:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 23.08.2010 11:14

nie tak , po prostu do klas u kt贸rych chcesz mie膰 dopisujesz:
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; //tam gdzie 1 warto艣膰


#3 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Post贸w:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 23.08.2010 11:15

cz艂owieku naucz si臋 czyta膰, to ma by膰 item, a nie 偶e dodaje u ka偶dej klasy po 1 rakiecie na zawsze ...

#4 Apple()

    Wszechpomocny

  • U偶ytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Post贸w:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:D艂ugo艣膰 geo. 22.632246 szeroko艣膰 51.221584
Offline

Napisano 23.08.2010 11:39


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
{
if(!klasa_gracza[id] == klasa1 && klasa_gracza[id] == klasa2 .........){ //jesli klasa gracza jest rozna od tych to zapodaje cos takiego
UsunPrzedmiot(id); // resetuje Ci przedmiot
}
ilosc_rakiet_gracza[id]++;
}


powinno works
  • +
  • -
  • 1

#5 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Post贸w:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 23.08.2010 12:18

wgra艂em, skompilowa艂o si臋, ale jak w艂膮czam klasy w kt贸rych nie chc臋, 偶eby item by艂 i dodaje im ten item to nic si臋 nie dziej臋, pisz 偶e ma item, ale po nacisni臋ciu E podk艂ada np. min臋, a w next rundzie nie ma min tylko t膮 rakiete, podobnie jest z normalnymi klasami, po dodaniu itemu nic sie nie dzieje, tzn nie mozna strzelic z tej rakiety, dopiero w nastepnej rundzie

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Post贸w:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imi臋:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 13:11

W public Odrodzenie(id) (Najlepiej przed ko艅cem)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
	{
		if(klasa_gracza[id] != klasa1 && klasa_gracza[id] != klasa2 && klasa_gracza[id] != klasa3)
			ilosc_rakiet_gracza[id]++;
		else
			DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); //Daje inny losowym item
	}

W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
case 33:
	{
		if(klasa_gracza[id] != klasa1 && klasa_gracza[id] != klasa2 && klasa_gracza[id] != klasa3)
			ilosc_rakiet_gracza[id]++;
		else
			DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); //Daje inny losowym item
	}

Dzia艂a膰 musi : P


Je艣li przy odrodzeniu zmieni艂e艣 klas臋(Poprzednia runda, wyrzuca ten item i daje losowy)

Je艣li zabi艂e艣 kogo艣 t膮 klas膮 i dosta艂e艣 ten iten daje Ci inny losowy

Masz z tabulatorami r贸wno ;P

U偶ytkownik camilost edytowa艂 ten post 23.08.2010 13:22

  • +
  • -
  • 1

#7 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Post贸w:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 23.08.2010 13:15

brakuje chyba po jednej klamerce w obu kodach co poda艂e艣 wy偶ej

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Post贸w:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imi臋:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 13:21

Nie brakuje : )
Mo偶esz doda膰 po 1 tabulatorze przed w ifie: if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
  • +
  • -
  • 1

#9 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Post贸w:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 23.08.2010 13:24

zaraz sprawdze

@ 艣miga, 艂ap +

U偶ytkownik ukash13 edytowa艂 ten post 23.08.2010 13:49





U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych