Pr贸bowa艂em tak, ale nie chce si臋 skompilowa膰:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) { if(klasa_gracza[id] == klasa1 && klasa2 && klasa3 && && klasa4) //klasy na kt贸rych ma dzia艂ac ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; }
Help
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.08.2010 10:49
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) { if(klasa_gracza[id] == klasa1 && klasa2 && klasa3 && && klasa4) //klasy na kt贸rych ma dzia艂ac ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; }
Napisano 23.08.2010 11:14
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; //tam gdzie 1 warto艣膰
Napisano 23.08.2010 11:15
Napisano 23.08.2010 11:39
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
{
if(!klasa_gracza[id] == klasa1 && klasa_gracza[id] == klasa2 .........){ //jesli klasa gracza jest rozna od tych to zapodaje cos takiego
UsunPrzedmiot(id); // resetuje Ci przedmiot
}
ilosc_rakiet_gracza[id]++;
}
Napisano 23.08.2010 12:18
Napisano 23.08.2010 13:11
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) { if(klasa_gracza[id] != klasa1 && klasa_gracza[id] != klasa2 && klasa_gracza[id] != klasa3) ilosc_rakiet_gracza[id]++; else DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); //Daje inny losowym item }
case 33: { if(klasa_gracza[id] != klasa1 && klasa_gracza[id] != klasa2 && klasa_gracza[id] != klasa3) ilosc_rakiet_gracza[id]++; else DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); //Daje inny losowym item }
U偶ytkownik camilost edytowa艂 ten post 23.08.2010 13:22
Napisano 23.08.2010 13:15
Napisano 23.08.2010 13:21
Napisano 23.08.2010 13:24
U偶ytkownik ukash13 edytowa艂 ten post 23.08.2010 13:49
0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych