Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z /runeproszę o pomoc ...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.08.2010 09:49

Witam.
Przerobiłem sobie rune i mam z nim teraz problem. A dokładniej nie działają mi w nim klawisze. Zrobiłem również menu dla vipa, z którym jest podobnie - menu się pokazuje, lecz klawisze nie działają. Niżej daję kod mojego /rune:
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
	if (cs_get_user_money(id) >= amount)
	{
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
		return true
	}
	else
	{
		hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota")
		return false
	}
	
	return false
}
public buyrune(id)
{
	new text[513] 
	
	format(text, 512, "\ySklep z Runami - ^n\r1. \yUlepsz Przedmiot - \r$9000 ^n\r2. \yWylosuj Przedmiot - \r$5000^n\r3. \yKup Male Doswiadczenie - \r$8000^n\r4. \yKup Srednie Doswiadczenie - \r$12000^n\r5. \yKup Duze Doswiadczenie - \r$14500^n\r6. \yMenu dla Vipa - \r[V.i.P]^n^n\r0. \wZamknij") 
	
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public select_rune_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
				return PLUGIN_HANDLED
			
			upgrade_item(id)
		}
		
		case 1: 
		{	
			if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
				return PLUGIN_HANDLED
			award_item(id,0)
			client_print(id,print_center,"Wylosowales przedmiot!!")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 2:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/70
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 3:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,12000))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/50
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 4:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/30
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 5: 
		{	
			if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
			vipmenu(id)
		}
		case 9: 
		{	
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public vipmenu(id)
{
	new text[513] 
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)	
	if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)

	format(text, 512, "\ySklep Dla Vipa - ^n\r1. \yUlepsz Przedmiot - \r$4000 ^n\r2. \yWylosuj Przedmiot - \r$2000^n\r3. \yKup Male Doswiadczenie - \r$3000^n\r4. \yKup Srednie Doswiadczenie - \r$5000^n\r5. \yKup Duze Doswiadczenie - \r$9500^n\r6. \yRuletka \w[Mozesz Nie Trafic!] \y- \r$5000^n\r7. \wWstecz^n\r8. \wZamknij") 	

	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
}
public select_rune_menu2(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{
		if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
			if (!UTIL_Buyformoney(id,4000))
				return PLUGIN_HANDLED
			upgrade_item(id)
		}
		
		case 1: 
		{	
		if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
			if (!UTIL_Buyformoney(id,2000))
				return PLUGIN_HANDLED
			award_item(id,0)
			client_print(id,print_center,"Wylosowales przedmiot!")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 2:
		{
		if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
			if (!UTIL_Buyformoney(id,3000))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/50
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 3:
		{
		if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
			if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/30
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 4:
		{
		if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
			if (!UTIL_Buyformoney(id,9500))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/17
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 5: 
		{	
		if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
			if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
				return PLUGIN_HANDLED
			new iRandom = random_num(1,5)
			new itema = random_num (1,115)
			new zycie = get_user_health(id)
			new kasa = cs_get_user_money(id)
			new hajs = random_num(1,16000)
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/30
			new hp = random_num(1,255)
			if (iRandom==1) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo wygrales niczego!")
			if (iRandom==2) 
			{
				award_item(id,itema)
				client_print(id,print_center,"Wylosowales przedmiot!")
			}
			if (iRandom==3)
			{
				Give_Xp(id,exp)
				client_print(id,print_center,"Wylosowales %d expa!",exp)
			}
			if (iRandom==4)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa + hajs)
				client_print(id, print_chat, "Wygrałeś %d $!",hajs)
			}
			if (iRandom==5)
			{
				set_user_health(id, zycie + hp)
				client_print(id, print_chat, "Wygrałeś %d HP!",hp) 
			}
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 6:
		{
			buyrune(id)
		}
		case 7: 
		{	
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję.

@@EDIT:
Odpowie ktoś?

Użytkownik slowly edytował ten post 22.08.2010 18:00


#2 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 22.08.2010 22:03

dorobiles klawisze? tzn :

#define ///cos tam///
  • +
  • -
  • 0

#3 Myszka na 20

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 22.08.2010 22:06


#define MENU_KEY_1 (1<<0)
#define MENU_KEY_2 (1<<1)
#define MENU_KEY_3 (1<<2)
#define MENU_KEY_4 (1<<3)
#define MENU_KEY_5 (1<<4)
#define MENU_KEY_6 (1<<5)
#define MENU_KEY_7 (1<<6)
#define MENU_KEY_8 (1<<7)
#define MENU_KEY_9 (1<<8)
#define MENU_KEY_0 (1<<9)


Przy okazji polecam nowe menu :)

Użytkownik Myszka na 20 edytował ten post 22.08.2010 22:07


#4 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.08.2010 23:10

Podaj dokładną instrukcje gdzie co dodać a dostaniesz repute... :)

#5 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 22.08.2010 23:14

Podaj dokładną instrukcje gdzie co dodać a dostaniesz repute... :)


#define keysy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

to do definów

a potem "keysy" daj do menu. powinno trynić xD
  • +
  • -
  • 0

#6 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.08.2010 16:26

Nie działa :/

#7 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 23.08.2010 19:56

Nie działa :/

Keysy ?

23 sierpień 2010 - 20:59:
moze zrob to co ci napisalem
a potem

show_menu(id, keysy, "\d[\rCOS\d]^n^n\d1. \yCOS ^n\d2. \yCOS^n\d3. \yCoS^n^n\d0. COS^n", -1, "select_rune_menu2")

Nie wiem czy bedzie dzialac.

Użytkownik hajtuś edytował ten post 23.08.2010 19:59

  • +
  • -
  • 0

#8 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 23.08.2010 20:57

Nie, nie będzie działać bo tam się odwołuje do nazwy menu a nie funkcji. Jak masz rejestrację menu
register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")
to wywołujesz
show_menu(id, keys, text, -1, "Sklep z runami")
, analogicznie dla menu vipa.
  • +
  • -
  • 1

#9 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.08.2010 21:36

Dzięki Siemir. Wcześniej już sobie z tym poradziłem, ale za dobre chęci dostajesz plusa ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych