Przerobiłem sobie rune i mam z nim teraz problem. A dokładniej nie działają mi w nim klawisze. Zrobiłem również menu dla vipa, z którym jest podobnie - menu się pokazuje, lecz klawisze nie działają. Niżej daję kod mojego /rune:
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount) { if (cs_get_user_money(id) >= amount) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount) return true } else { hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota") return false } return false } public buyrune(id) { new text[513] format(text, 512, "\ySklep z Runami - ^n\r1. \yUlepsz Przedmiot - \r$9000 ^n\r2. \yWylosuj Przedmiot - \r$5000^n\r3. \yKup Male Doswiadczenie - \r$8000^n\r4. \yKup Srednie Doswiadczenie - \r$12000^n\r5. \yKup Duze Doswiadczenie - \r$14500^n\r6. \yMenu dla Vipa - \r[V.i.P]^n^n\r0. \wZamknij") new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public select_rune_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (!UTIL_Buyformoney(id,9000)) return PLUGIN_HANDLED upgrade_item(id) } case 1: { if (!UTIL_Buyformoney(id,5000)) return PLUGIN_HANDLED award_item(id,0) client_print(id,print_center,"Wylosowales przedmiot!!") return PLUGIN_HANDLED } case 2: { if (!UTIL_Buyformoney(id,8000)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/70 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 3: { if (!UTIL_Buyformoney(id,12000)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/50 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 4: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/30 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 5: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) vipmenu(id) } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED } public vipmenu(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7) if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) format(text, 512, "\ySklep Dla Vipa - ^n\r1. \yUlepsz Przedmiot - \r$4000 ^n\r2. \yWylosuj Przedmiot - \r$2000^n\r3. \yKup Male Doswiadczenie - \r$3000^n\r4. \yKup Srednie Doswiadczenie - \r$5000^n\r5. \yKup Duze Doswiadczenie - \r$9500^n\r6. \yRuletka \w[Mozesz Nie Trafic!] \y- \r$5000^n\r7. \wWstecz^n\r8. \wZamknij") show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public select_rune_menu2(id, key) { switch(key) { case 0: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) if (!UTIL_Buyformoney(id,4000)) return PLUGIN_HANDLED upgrade_item(id) } case 1: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) if (!UTIL_Buyformoney(id,2000)) return PLUGIN_HANDLED award_item(id,0) client_print(id,print_center,"Wylosowales przedmiot!") return PLUGIN_HANDLED } case 2: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) if (!UTIL_Buyformoney(id,3000)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/50 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 3: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) if (!UTIL_Buyformoney(id,5000)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/30 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 4: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) if (!UTIL_Buyformoney(id,9500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/17 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 5: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) if (!UTIL_Buyformoney(id,5000)) return PLUGIN_HANDLED new iRandom = random_num(1,5) new itema = random_num (1,115) new zycie = get_user_health(id) new kasa = cs_get_user_money(id) new hajs = random_num(1,16000) new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/30 new hp = random_num(1,255) if (iRandom==1) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo wygrales niczego!") if (iRandom==2) { award_item(id,itema) client_print(id,print_center,"Wylosowales przedmiot!") } if (iRandom==3) { Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"Wylosowales %d expa!",exp) } if (iRandom==4) { cs_set_user_money(id, kasa + hajs) client_print(id, print_chat, "Wygrałeś %d $!",hajs) } if (iRandom==5) { set_user_health(id, zycie + hp) client_print(id, print_chat, "Wygrałeś %d HP!",hp) } return PLUGIN_HANDLED } case 6: { buyrune(id) } case 7: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED }Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję.
@@EDIT:
Odpowie ktoś?
Użytkownik slowly edytował ten post 22.08.2010 18:00