Przerobiłem sobie rune i mam z nim teraz problem. A dokładniej nie działają mi w nim klawisze. Zrobiłem również menu dla vipa, z którym jest podobnie - menu się pokazuje, lecz klawisze nie działają. Niżej daję kod mojego /rune:
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota")
return false
}
return false
}
public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\ySklep z Runami - ^n\r1. \yUlepsz Przedmiot - \r$9000 ^n\r2. \yWylosuj Przedmiot - \r$5000^n\r3. \yKup Male Doswiadczenie - \r$8000^n\r4. \yKup Srednie Doswiadczenie - \r$12000^n\r5. \yKup Duze Doswiadczenie - \r$14500^n\r6. \yMenu dla Vipa - \r[V.i.P]^n^n\r0. \wZamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
client_print(id,print_center,"Wylosowales przedmiot!!")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/70
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,12000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/50
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/30
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
vipmenu(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public vipmenu(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
format(text, 512, "\ySklep Dla Vipa - ^n\r1. \yUlepsz Przedmiot - \r$4000 ^n\r2. \yWylosuj Przedmiot - \r$2000^n\r3. \yKup Male Doswiadczenie - \r$3000^n\r4. \yKup Srednie Doswiadczenie - \r$5000^n\r5. \yKup Duze Doswiadczenie - \r$9500^n\r6. \yRuletka \w[Mozesz Nie Trafic!] \y- \r$5000^n\r7. \wWstecz^n\r8. \wZamknij")
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu2(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
if (!UTIL_Buyformoney(id,4000))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)
}
case 1:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
if (!UTIL_Buyformoney(id,2000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
client_print(id,print_center,"Wylosowales przedmiot!")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
if (!UTIL_Buyformoney(id,3000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/50
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/30
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
if (!UTIL_Buyformoney(id,9500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/17
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
new iRandom = random_num(1,5)
new itema = random_num (1,115)
new zycie = get_user_health(id)
new kasa = cs_get_user_money(id)
new hajs = random_num(1,16000)
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/30
new hp = random_num(1,255)
if (iRandom==1) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo wygrales niczego!")
if (iRandom==2)
{
award_item(id,itema)
client_print(id,print_center,"Wylosowales przedmiot!")
}
if (iRandom==3)
{
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Wylosowales %d expa!",exp)
}
if (iRandom==4)
{
cs_set_user_money(id, kasa + hajs)
client_print(id, print_chat, "Wygrałeś %d $!",hajs)
}
if (iRandom==5)
{
set_user_health(id, zycie + hp)
client_print(id, print_chat, "Wygrałeś %d HP!",hp)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:
{
buyrune(id)
}
case 7:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję.@@EDIT:
Odpowie ktoś?
Użytkownik slowly edytował ten post 22.08.2010 18:00


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









