Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wyswietlanie Sprite
Temat rozp. CeLeS, 20.08.2010 10:00
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.08.2010 10:00
Witam chcialbym zrobic wyswietlanie sprite przed oczami
ale nie wiem jakiej wiadomosci uzyc ...
Wie ktos moze ?
Czy moze nie da sie osiagnac takiego efektu?
Pozdrawiam
ale nie wiem jakiej wiadomosci uzyc ...
Wie ktos moze ?
Czy moze nie da sie osiagnac takiego efektu?
Pozdrawiam
#2
Napisano 20.08.2010 10:02
Wyjaśnij co masz na myśli "przed oczami". Jeśli HUD to jest niemożliwe, a jeśli sprite przed głową gracza to się da.
#3
Napisano 20.08.2010 10:04
@edit do usunięcia
Użytkownik DarkGL edytował ten post 20.08.2010 10:05
#4
Napisano 20.08.2010 10:07
raczej nie w hudzie a np na widoku oczu moze latwiej tak to opisac albo na horyzoncie ?
przed graczem zrobiony sprite
do pozycji wykorzystalbym
origina z 1 - Position from eyes (weapon aiming)
przed graczem zrobiony sprite
do pozycji wykorzystalbym
origina z 1 - Position from eyes (weapon aiming)
Użytkownik CeLeS edytował ten post 20.08.2010 10:09
#5
Napisano 20.08.2010 10:14
z message_const.inc:
#define TE_SPRITE 17 // Additive sprite, plays 1 cycle
// write_byte(TE_SPRITE)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_short(sprite index)
// write_byte(scale in 0.1's)
// write_byte(brightness)
#6
Napisano 20.08.2010 10:26
new PlayerCoords[3];
get_user_origin(id, PlayerCoords, 1);
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_SPRITE);
write_coord(PlayerCoords[0]+20);
write_coord(PlayerCoords[1]+20);
write_coord(PlayerCoords[2]+20);
write_short(Sprite1) ;
write_byte(1) ;
write_byte(1) ;
i wyskakuje mi ze wiadomosc 23 nie moze zostac wyslana ;/
get_user_origin(id, PlayerCoords, 1);
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_SPRITE);
write_coord(PlayerCoords[0]+20);
write_coord(PlayerCoords[1]+20);
write_coord(PlayerCoords[2]+20);
write_short(Sprite1) ;
write_byte(1) ;
write_byte(1) ;
i wyskakuje mi ze wiadomosc 23 nie moze zostac wyslana ;/
#7
Napisano 20.08.2010 10:26
zobacz na tego pluga on ustawiają nad głową sprita
Spoiler
#8
Napisano 20.08.2010 10:39
Bezpieczniej użyć MSG_ONE
#include < amxmodx >
new Sprite1;
public plugin_init( ){
register_clcmd("say a", "gCrash");
}
public plugin_precache( ) {
Sprite1 = precache_model("sprites/schinsoo.spr");
}
public gCrash( id ) {
new PlayerCoords[3];
get_user_origin(id, PlayerCoords, 1);
message_begin( MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, PlayerCoords, id );
write_byte( TE_SPRITE );
write_coord( PlayerCoords[0]+20 );
write_coord( PlayerCoords[1]+20 );
write_coord( PlayerCoords[2]+20 );
write_short( Sprite1 ) ;
write_byte( 1 );
write_byte( 1 );
message_end( );
}
Użytkownik Ortega edytował ten post 20.08.2010 10:43
#9
Napisano 20.08.2010 11:43
nic mi sie nie wyswietla
zmienilem sprita jak cos
zmienilem sprita jak cos
#10
Napisano 20.08.2010 12:14
zawsze mozesz stworzyc byt przed graczem i go "otexturowac" patrz plugin reklamy na scianach
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#11
Napisano 20.08.2010 13:15
trzeba pozycję gracza przesunąć o wektor 'wzroku' o kilka unitów
i ustawić sprite/byt w pozycji fOrigin+fAngle
new Float:fAngle[3]; pev(id, pev_v_angle, fAngle); angle_vector(fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fAngle); fAngle[0] *= 30.0; fAngle[1] *= 30.0; fAngle[2] *= 30.0;
i ustawić sprite/byt w pozycji fOrigin+fAngle
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych