Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 strona klas - problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2010 17:01

Witam.
Zrobiłem sobie 2 stronę klas:
public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[17]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,17)
	new text[512]
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)

	asked_klass[id]=0

	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

	for(new i=0;i<8;i++)  //Tego masz nigdy nie zmieniać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
	{
		format(text, 511,"\r%s%s%d. \y%s  \wLevel: \r%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}
	format(text, 511,"%s^n\y9. \rDalej^n",text)
	show_menu(id, keys, text)
}

public select_class_menu(id, key) 
{ 
new lx[17]
g_haskit[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_blind[id] = 0
c_vampire[id] = 0
switch(key) 
{ 
	case 0: 
	{	
		player_class[id] = Czarodziejka			
	}
	case 1: 
	{	
		player_class[id] = Mnich
	}
	case 2: 
	{	
		player_class[id] =  Paladyn
	}
	case 3: 
	{	
		player_class[id] = Zabojczyni
	}
	case 4: 
	{			
		player_class[id] = Nekromanta
		g_haskit[id] = 1
	}
	case 5: 
	{	
		player_class[id] = Barbarzynca			
	}
	case 6: 
	{	
		player_class[id] = Ninja
	}
	case 7: 
	{	
		player_class[id] = Hunter
		g_GrenadeTrap[id] = 1
	}
	case 8:
	{
		ShowKlasy(id,lx)
	}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
} 

public ShowKlasy(id,lx[]) 
{
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\r1. \yAndriel^t\wLevel: \r%d ^n\r2. \yDuriel^t\wLevel: \r%d ^n\r3. \yDiablo^t\wLevel: \r%d ^n\r4. \yBaal^t\wLevel: \r%d ^n\r5. \ySzkielet^t\wLevel: \r%d ^n\r6. \ySzaman^t\wLevel: \r%d y:%d ^n\r7. \yWampir^t\wLevel: \r%d ^n\r8. \yMefisto^t\wLevel: \r%d^n\r09. \rWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy, text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
new lx[17]
g_haskit[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_blind[id] = 0
c_vampire[id] = 0
switch (key) 
{
	case 0: 
	{
		player_class[id] = Andriel
		
	}
	case 1: 
	{
		player_class[id] = Duriel
		
	}
	case 2: 
	{
		player_class[id] = Diablo
		
	}
	case 3: 
	{
		player_class[id] = Baal
	}
	case 4: 
	{
		player_class[id] = Szkielet
		c_blind[id] = 6
		c_jump[id] = 1
	}
	case 5:
	{
		player_class[id] = Szaman
		
	}
	case 6:
	{
		if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
		player_class[id] = Wampir
		c_vampire[id] = 10
	}
	case 7: 
	{	
		if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
		player_class[id] = Mefisto
		c_jump[id] = 2
	}
	case 8: 
	{ 
		select_class(id,lx)
	}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)
	
return PLUGIN_HANDLED
}
Mam z nią problem, ponieważ gdy na pierwszej stronie menu nacisnę klawisz "9" to nie wyświetla się druga strona, lecz zostaje ta sama. Gdy chcę wybrać klasę na pierwszej karcie to ona się wybiera. Proszę o powiedzenie mi co mam źle.
PS. Stosowałem się do poradnika:
Jak dodać klasę by działała 2 strona? [TUTEK]

@@EDIT:
Refresh...

Użytkownik slowly edytował ten post 20.08.2010 17:51


#2 Emixx.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:209
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 21.08.2010 10:03

format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\r1. \yAndriel^t\wLevel: \r%d ^n\r2. \yDuriel^t\wLevel: \r%d ^n\r3. \yDiablo^t\wLevel: \r%d ^n\r4. \yBaal^t\wLevel: \r%d ^n\r5. \ySzkielet^t\wLevel: \r%d ^n\r6. \ySzaman^t\wLevel: \r%d y:%d ^n\r7. \yWampir^t\wLevel: \r%d ^n\r8. \yMefisto^t\wLevel: \r%d^n\r09. \rWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])


Podziel to na 2 linjki :)
Wzoruj się na tym :

new len = format(text2, 511,"\yPotwory\r^n\w1. \ykl1 Level :\r%i^n2. \ykl2 Level :\r%i^n3. \ykl3 Level :\r%i^n4.\ykl4 Level :\r%i^n5.\y", player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12]);  
len += format(text2[len], 511 - len,"kl5 Level :\r%i^n6.\ykl6Level :\r%i^n7.\ykl7 Level :\r%i^n8.\ykl8 Level :\r%i^n^n0.\yLudzie^n",player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15], player_class_lvl[id][16]);

Użytkownik Emixx. edytował ten post 21.08.2010 12:27

  • +
  • -
  • 0

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.08.2010 08:50

Nie działa :/

@@Edit:
Sam sobie poradziłem. Można zamknąć.

Użytkownik slowly edytował ten post 22.08.2010 09:10


#4 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 26.08.2010 18:49

Sam sobie poradziłem. Można zamknąć.

Możesz opisać, co zrobiłeś? ;)
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych