Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z jedna funkcja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2010 10:04

Witam mam problem. Zrobiłem funkcje:
public add_bonus_explode2(id)
{
    new origin[3] 
    get_user_origin(id,origin) 
    explode(origin,id,0)


    for(new a = 0; a < MAX; a++) 
    { 
        if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))
        continue 
 
        new origin1[3]
        get_user_origin(a,origin1) 
 
        if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2)
        {
               new dam = 50//-(p_stats[dex][a]*2)
               if(dam<1) dam=1
               change_health(a,-dam,id,"c4")
               Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)    
        }
    } 
}
I jeszcze w:
public client_PreThink ( id )
Dodałem:
if(player_class[id] == Czarodziejka && on_knife[id] && (button2 & IN_RELOAD)) 
        {
                player_b_explode[id] = 250;
                add_bonus_explode2(id)
                UTIL_Kill(id,id,"grenade")
        }
Mam z nią problem, ponieważ dany gracz, który gra Czarodziejka może używać tej funkcji zarówno jak żyje jak i jest martwy. Nie wiem czemu się tak dzieje. Proszę o poprawę kodu, aby klasa Czarodziejka mogła używać tej funkcji tylko wtedy gdy żyje.
Z góry pozdro, Slowly

PS: Chodzi tutaj o samobójstwo, które zabija wszystkich w promieniu 250m.

Użytkownik slowly edytował ten post 19.08.2010 10:06


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2010 13:16


if(player_class[id] == Czarodziejka && on_knife[id] && (button2 & IN_RELOAD) && is_user_alive(id))


Użytkownik DarkGL edytował ten post 19.08.2010 13:17

  • +
  • -
  • 1

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2010 15:25

Działa. Dostajesz plusa + można zamknąć.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych