public add_bonus_explode2(id) { new origin[3] get_user_origin(id,origin) explode(origin,id,0) for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 || get_user_team(a) == get_user_team(id)) continue new origin1[3] get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2) { new dam = 50//-(p_stats[dex][a]*2) if(dam<1) dam=1 change_health(a,-dam,id,"c4") Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15) } } }I jeszcze w:
public client_PreThink ( id )Dodałem:
if(player_class[id] == Czarodziejka && on_knife[id] && (button2 & IN_RELOAD)) { player_b_explode[id] = 250; add_bonus_explode2(id) UTIL_Kill(id,id,"grenade") }Mam z nią problem, ponieważ dany gracz, który gra Czarodziejka może używać tej funkcji zarówno jak żyje jak i jest martwy. Nie wiem czemu się tak dzieje. Proszę o poprawę kodu, aby klasa Czarodziejka mogła używać tej funkcji tylko wtedy gdy żyje.
Z góry pozdro, Slowly
PS: Chodzi tutaj o samobójstwo, które zabija wszystkich w promieniu 250m.
Użytkownik slowly edytował ten post 19.08.2010 10:06