Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomocy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 05.10.2008 12:38

Mam plugin loadingsound, tylko, że jak jestem na serwerze i jak ktoś się łączy, to ja słyszę tę piosekę, a nie powinienem. Hmmmm. Chodzi o to, żeby ta muzyczka leciała tylko temu, co wchodzi na serwer.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Loading Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "3RROR"

public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_connect(id) 
{
new rand = random_num(0,1)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound2")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache() 
{
precache_generic("sound/misc/3RROR/loadingsound.mp3")
precache_generic("sound/misc/3RROR/loadingsound2.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE 
}

  • +
  • -
  • 0

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 05.10.2008 12:42

Moim zdaniem powinno to wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Loading Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "3RROR"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_connect(id)
{
new rand = random_num(0,1)

client_cmd(id,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound")
case 1: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound2")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/3RROR/loadingsound.mp3")
precache_generic("sound/misc/3RROR/loadingsound2.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#3 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 05.10.2008 12:44

client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound")
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound2")

to 0 to tzw. index czyli na jakim graczu ma się funkcja wykonać. dałeś 0 - wykona się na wszystkich.
zmień na :
client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound")
client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound2")

musi działać ;>

EDIT: ahh już wyprzedził :D
  • +
  • -
  • 0

#4 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 05.10.2008 12:56

Ok, dzięki, działa. Można zamknąć.
@UP i @UP2
Dzięki za szybką odpowiedź. :lol:
Macie po "pomógł"

//jak piszesz, że macie po pomógł to mógłbyś je dawać. - choyrack
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych