#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Loading Sound" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "3RROR" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_connect(id) { new rand = random_num(0,1) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound") case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound2") } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { precache_generic("sound/misc/3RROR/loadingsound.mp3") precache_generic("sound/misc/3RROR/loadingsound2.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pomocy
Temat rozp. pawlik, 05.10.2008 12:38
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.10.2008 12:38
Mam plugin loadingsound, tylko, że jak jestem na serwerze i jak ktoś się łączy, to ja słyszę tę piosekę, a nie powinienem. Hmmmm. Chodzi o to, żeby ta muzyczka leciała tylko temu, co wchodzi na serwer.
#2
Napisano 05.10.2008 12:42
Moim zdaniem powinno to wyglądać tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Loading Sound" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "3RROR" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_connect(id) { new rand = random_num(0,1) client_cmd(id,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound") case 1: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound2") } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { precache_generic("sound/misc/3RROR/loadingsound.mp3") precache_generic("sound/misc/3RROR/loadingsound2.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
#3
Napisano 05.10.2008 12:44
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound") client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound2")
to 0 to tzw. index czyli na jakim graczu ma się funkcja wykonać. dałeś 0 - wykona się na wszystkich.
zmień na :
client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound") client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/3RROR/loadingsound2")
musi działać ;>
EDIT: ahh już wyprzedził
#4
Napisano 05.10.2008 12:56
Ok, dzięki, działa. Można zamknąć.
@UP i @UP2
Dzięki za szybką odpowiedź.
Macie po "pomógł"
//jak piszesz, że macie po pomógł to mógłbyś je dawać. - choyrack
@UP i @UP2
Dzięki za szybką odpowiedź.
Macie po "pomógł"
//jak piszesz, że macie po pomógł to mógłbyś je dawać. - choyrack
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych