Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Krok po kroku:)Daje + :)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 16.08.2010 21:08

Mógłby mi ktoś, wytłumaczyć jak zrobić, aby dana nowa klasa miała wyłączony footsteps, a także miała strój wroga??:) Dam + Reputa!!!:). Próbowałem robić sam ale nie do końca wyszło:D
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.08.2010 21:36

W evencie startu rundy:

if(player_class[i] == TwojaKlasa) // Sprawdz klase gracza
set_user_footsteps(i, 1) // Ustaw footsteps 1 = on, 0 = off.

if(player_class[i] == TwojaKlasa && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){ // Sprawdzam, czy gracz posiada daną klasę i czy jest w TT, jeżeli jest, to ustawia model z CT
set_user_model(i, "urban")
}
else if(player_class[i] == TwojaKlasa && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT){ // Sprawdzam, czy gracz posiada daną klasę i czy jest w CT, jeżeli jest, to ustawia model z TT
set_user_model(i, "terror")
}


Spróbuj, pewny nie jestem.. Piszę z pamięci. Ofc. Jeżeli Diablo, to event RoundStart() jeżeli coś innego, to nie wiem jaka nazwa i czy na pewno [i] (bynajmniej w roundstart ma być [i] o ile chodzi o Diablo)

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 16.08.2010 21:40


#3 NiRVAnA

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 16.08.2010 21:37

Chodzi o CodMod ale sprawdzę:)

16 sierpień 2010 - 21:42:
Gdzie dodać ten 2 kod?

16 sierpień 2010 - 21:45:
To 1 ma tak wyglądać?
A to 2 gdzie dać:P?

public PoczatekRundy()
{
freezetime = false;
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;

set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);

switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
}
if(player_class[i] == Szpieg);
set_user_footsteps(i, 0);

{
}
}
  • +
  • -
  • 0

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.08.2010 23:06

Skoro Cod to do eventu PoczatekRundy oba kody:

if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){ // Sprawdzam, czy gracz posiada daną klasę i czy jest w TT, jeżeli jest, to ustawia model z CT
set_user_model(id, "urban")
}
else if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ // Sprawdzam, czy gracz posiada daną klasę i czy jest w CT, jeżeli jest, to ustawia model z TT
set_user_model(id, "terror")
}


if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa) // Sprawdz klase gracza
set_user_footsteps(id, 1) // Ustaw footsteps 1 = on, 0 = off.



Skopiuj te, bo te w 1 poście są pod Diablo. Ale musisz sprawdzić, bo ja nie testowałem, nie mam na czym.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 16.08.2010 23:07





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych