Mógłby mi ktoś, wytłumaczyć jak zrobić, aby dana nowa klasa miała wyłączony footsteps, a także miała strój wroga?? Dam + Reputa!!!. Próbowałem robić sam ale nie do końca wyszło:D
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Krok po kroku:)Daje + :)
Temat rozp. NiRVAnA, 16.08.2010 21:08
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.08.2010 21:08
#2
Napisano 16.08.2010 21:36
W evencie startu rundy:
Spróbuj, pewny nie jestem.. Piszę z pamięci. Ofc. Jeżeli Diablo, to event RoundStart() jeżeli coś innego, to nie wiem jaka nazwa i czy na pewno [i] (bynajmniej w roundstart ma być [i] o ile chodzi o Diablo)
if(player_class[i] == TwojaKlasa) // Sprawdz klase gracza
set_user_footsteps(i, 1) // Ustaw footsteps 1 = on, 0 = off.
if(player_class[i] == TwojaKlasa && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){ // Sprawdzam, czy gracz posiada daną klasę i czy jest w TT, jeżeli jest, to ustawia model z CT
set_user_model(i, "urban")
}
else if(player_class[i] == TwojaKlasa && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT){ // Sprawdzam, czy gracz posiada daną klasę i czy jest w CT, jeżeli jest, to ustawia model z TT
set_user_model(i, "terror")
}
Spróbuj, pewny nie jestem.. Piszę z pamięci. Ofc. Jeżeli Diablo, to event RoundStart() jeżeli coś innego, to nie wiem jaka nazwa i czy na pewno [i] (bynajmniej w roundstart ma być [i] o ile chodzi o Diablo)
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 16.08.2010 21:40
#3
Napisano 16.08.2010 21:37
Chodzi o CodMod ale sprawdzę
16 sierpień 2010 - 21:42:
Gdzie dodać ten 2 kod?
16 sierpień 2010 - 21:45:
To 1 ma tak wyglądać?
A to 2 gdzie dać?
public PoczatekRundy()
{
freezetime = false;
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;
set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
}
if(player_class[i] == Szpieg);
set_user_footsteps(i, 0);
{
}
}
16 sierpień 2010 - 21:42:
Gdzie dodać ten 2 kod?
16 sierpień 2010 - 21:45:
To 1 ma tak wyglądać?
A to 2 gdzie dać?
public PoczatekRundy()
{
freezetime = false;
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;
set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
}
if(player_class[i] == Szpieg);
set_user_footsteps(i, 0);
{
}
}
#4
Napisano 16.08.2010 23:06
Skoro Cod to do eventu PoczatekRundy oba kody:
Skopiuj te, bo te w 1 poście są pod Diablo. Ale musisz sprawdzić, bo ja nie testowałem, nie mam na czym.
if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){ // Sprawdzam, czy gracz posiada daną klasę i czy jest w TT, jeżeli jest, to ustawia model z CT
set_user_model(id, "urban")
}
else if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ // Sprawdzam, czy gracz posiada daną klasę i czy jest w CT, jeżeli jest, to ustawia model z TT
set_user_model(id, "terror")
}
if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa) // Sprawdz klase gracza
set_user_footsteps(id, 1) // Ustaw footsteps 1 = on, 0 = off.
Skopiuj te, bo te w 1 poście są pod Diablo. Ale musisz sprawdzić, bo ja nie testowałem, nie mam na czym.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 16.08.2010 23:07
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych