Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broninp. 1/3 z AWP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
30 odpowiedzi w tym temacie

#21 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.10.2010 13:46

Try.

Spoiler



Nie kompiluje się.

Dodano 14 październik 2010 - 17:17:


Try.

Spoiler



Nie kompiluje się.


Pomoże ktoś z tym 1/1 zhE?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#22 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 14.10.2010 18:21

Spróbuj to :


if(weapon == CSW_HEGRENADE)
	{
		if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper )
			damage = float(health);
	}




Tylko zamiast Snajper daj swoja klase.
  • +
  • -
  • 0

#23 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 15.10.2010 15:37

Nie działa 1/1 z HE pomocy!
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#24 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.10.2010 09:04

Juzus ludzie... Ile razy już to mogę pisać? Ostatni raz piszę...

Wszystkie eventy dot. naboi (broni strzelnych - nie noża i granata dodaj w jednego wielkiego ifa: if(damagebits & DMG_BULLET),a to co Ci poniżej podałem wklej poza ifem)


	if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU)
			damage = float(health);

//Widać, że wiele osób boli szukanie ; ]

Użytkownik camilost edytował ten post 16.10.2010 09:05

  • +
  • -
  • 1

#25 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 16.10.2010 10:52

Juzus ludzie... Ile razy już to mogę pisać? Ostatni raz piszę...

Wszystkie eventy dot. naboi (broni strzelnych - nie noża i granata dodaj w jednego wielkiego ifa: if(damagebits & DMG_BULLET),a to co Ci poniżej podałem wklej poza ifem)


	if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU)
			damage = float(health);

//Widać, że wiele osób boli szukanie ; ]


Tylko ja chce do klasy a ty mi dajesz == NR.ITEMU...
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#26 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.10.2010 11:40

W koncu ktos mnie z he oswiecil :o
  • +
  • -
  • 0

#27 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.10.2010 12:58

Byś wpisał w szukajce to byś znalazł. ; ]
if(weapon == CSW_HE..) to tylko sprawdza czy trzyma granata przy zadaniu obrażenia przeciwnikowi.

A jak sprawdzisz np. (weapon == CSW_AWP) i dasz full dmg (bez zastosowania if damagebits [patrz wyżej]) to zadziała tak:
Rzucisz zwykłe HE, zmienisz na AWP - zabicie z HE 1/1 ... ;]

Dodano 16 październik 2010 - 14:01:

Tylko ja chce do klasy a ty mi dajesz == NR.ITEMU...


A trudno waćpanowi sobie zmienić linijkę w ifie?...
  • +
  • -
  • 0

#28 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 16.10.2010 13:14

[/quote]

A trudno waćpanowi sobie zmienić linijkę w ifie?...
[/quote]

Może nie umiem co?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#29 Larmoire

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:gdsdfsdgsdg
Offline

Napisano 16.01.2011 21:37

A jak dac klasie item ale nie 1/x tylko notatki ninje ? Czyli podwojny skok ?
  • +
  • -
  • 0

#30 ptasiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:68
  • Imię:lolololol
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 12.06.2011 18:00

Hm,... mam błąd z glockiem .. :)
Undefinded symbol "CSW_GLOCK"
  • +
  • -
  • 0

#31 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.06.2011 14:44

Hm,... mam błąd z glockiem .. :)
Undefinded symbol "CSW_GLOCK"


CSW_GLOCK18
;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych