Try.
Spoiler
Nie kompiluje się.
Dodano 14 październik 2010 - 17:17:
Try.
Spoiler
Nie kompiluje się.
Pomoże ktoś z tym 1/1 zhE?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.10.2010 18:21
if(weapon == CSW_HEGRENADE) { if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper ) damage = float(health); }
Napisano 16.10.2010 09:04
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU) damage = float(health);
Użytkownik camilost edytował ten post 16.10.2010 09:05
Napisano 16.10.2010 10:52
Juzus ludzie... Ile razy już to mogę pisać? Ostatni raz piszę...
Wszystkie eventy dot. naboi (broni strzelnych - nie noża i granata dodaj w jednego wielkiego ifa: if(damagebits & DMG_BULLET),a to co Ci poniżej podałem wklej poza ifem)if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR.ITEMU) damage = float(health);
//Widać, że wiele osób boli szukanie ; ]
Napisano 16.10.2010 11:40
Napisano 16.10.2010 12:58
Tylko ja chce do klasy a ty mi dajesz == NR.ITEMU...
Napisano 16.01.2011 21:37
Napisano 12.06.2011 18:00
Napisano 15.06.2011 14:44
Hm,... mam błąd z glockiem ..
Undefinded symbol "CSW_GLOCK"
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych