Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasy nowe


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Letnie Chamskie B00m

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 13.08.2010 16:41

Witam Zrobilem klasy i mam taki błąd
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(4762) : error 001: expected token: "{", but found "new"
dbmod_5.9l.sma(4762) : error 017: undefined symbol "lx"
dbmod_5.9l.sma(4762) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(4762) : error 001: expected token: ";", but found "]"
dbmod_5.9l.sma(4762) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

To linijka z błędem

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Cobra Level :%i^n2. Robin Hood Level :%i^n3. Green Wood Level :%i^n4. Mefisto Level :%i^n5. Rambo Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Cobra
* 2:Robin Hood
* 3:Green Wood
* 4:Mefisto
* 5:Rambo
* 0:Wstecz
*/
new lx[14]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0:
{
player_class[id] = Cobra
}
case 1:
{
player_class[id] = Hood

}
case 2:
{
player_class[id] = Wood
}
dokladnie ta case 3:
{
player_class[id] = Mefisto
}
case 4:
{
player_class[id] = Rambo
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik Letnie Chamskie B00m edytował ten post 13.08.2010 16:46


#2 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 13.08.2010 19:26

Witam Zrobilem klasy i mam taki błąd

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(4762) : error 001: expected token: "{", but found "new"
dbmod_5.9l.sma(4762) : error 017: undefined symbol "lx"
dbmod_5.9l.sma(4762) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(4762) : error 001: expected token: ";", but found "]"
dbmod_5.9l.sma(4762) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

To linijka z błędem

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Cobra Level :%i^n2. Robin Hood Level :%i^n3. Green Wood Level :%i^n4. Mefisto Level :%i^n5. Rambo Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Cobra
* 2:Robin Hood
* 3:Green Wood
* 4:Mefisto
* 5:Rambo
* 0:Wstecz
*/
new lx[14]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0:
{
player_class[id] = Cobra
}
case 1:
{
player_class[id] = Hood

}
case 2:
{
player_class[id] = Wood
}
dokladnie ta case 3:
{
player_class[id] = Mefisto
}
case 4:
{
player_class[id] = Rambo
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


I tu powiem cos mojego ulubionego lecz nie lubie gdy do mnie ktos mowi cos takiego :D :
DAJ SMAA :]
  • +
  • -
  • 0

#3 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 14.08.2010 11:23

daj sma na gg sprawdze i poprawie




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych