Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

przerobienie roundsound

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Key

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • GG:
  • Lokalizacja:Św
Offline

Napisano 11.08.2010 17:48

Hey.

Jest ktoś w stanie przebić ten plugin roundsound na taki, aby przy odtwarzaniu muzyki w HUD na kolorowo pokazywała się nazwa odtwarzanego pliku, oraz żeby dało się ustawić, w którym miejscu na ekranie?


Np. CT wygrali rundę i wyświetla się CT2.mp3 w HUD po prawej stronie (nazwy sobie pozamieniam)


#include <amxmodx> new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/sza/CT.mp3","sound/misc/sza/CT2.mp3","sound/misc/sza/CT3.mp3","sound/misc/sza/CT4.mp3","sound/misc/sza/CT5.mp3","sound/misc/sza/CT6.mp3"} new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/sza/TT.mp3","sound/misc/sza/TT2.mp3","sound/misc/sza/TT3.mp3","sound/misc/sza/TT4.mp3","sound/misc/sza/TT5.mp3","sound/misc/sza/TT6.mp3"} public plugin_init() {   register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")   register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")   register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") } public plugin_precache() {   new i   for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)   precache_generic(sounds_ct[i])   new u   for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)   precache_generic(sounds_terro[u]) } public ct() {   client_cmd(0,"stopsound")   client_cmd(0, "mp3 stop")   client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) } public terro() {   client_cmd(0,"stopsound")   client_cmd(0, "mp3 stop")   client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) }


  • +
  • -
  • 0

#2 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 11.08.2010 19:52

#include <amxmodx> 

new const sounds_ct[][] = {
"CT.mp3",
"CT2.mp3",
"CT3.mp3",
"CT4.mp3",
"CT5.mp3",
"CT6.mp3"
}

new const sounds_terro[][] = {
"TT.mp3",
"TT2.mp3",
"TT3.mp3",
"TT4.mp3",
"TT5.mp3",
"TT6.mp3"
}
public plugin_init() {
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}
public plugin_precache() {

new temp[36];
for(new i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
{
formatex(temp, 35, "sound/misc/sza/%s", sounds_ct[i])
precache_generic(temp)
}

for(new i = 0; i < sizeof sounds_terro; i++)
{
formatex(temp, 35, "sound/misc/sza/%s", sounds_terro[i])
precache_generic(temp)
}
}

public ct() {
new los = random_num(0, charsmax(sounds_ct))

client_cmd(0,"stopsound; mp3 stop")
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/sza/%s", sounds_ct[los])

set_hudmessage(0, 0, 255, 0.6, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(0, "%s", sounds_ct[los])
}
public terro() {
new los = random_num(0, charsmax(sounds_terro))

client_cmd(0,"stopsound; mp3 stop")
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/sza/%s", sounds_terro[los])

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(0, "%s", sounds_terro[los])
}

Użytkownik byQQ edytował ten post 11.08.2010 22:41

  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#3 Key

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • GG:
  • Lokalizacja:Św
Offline

Napisano 11.08.2010 21:37

Nie działa.. :P
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych