Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin modyfikujący HUD.txt u gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Daku

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 11.08.2010 07:27

Witam

chciałbym prosić was o pomoc jak napisać plugin dopisujący pewne linijki do hud.txt
nie wiem nawet jak się do tego zabrać
//multikill

kill_last            640 mark/kill_last     0     0     0     0
kill_revenge            640 mark/kill_revenge     0     0     0     0
kill_headshot            640 mark/kill_headshot     0     0     0     0
kill_knife            640 mark/kill_knife     0     0     0     0
kill_he                640 mark/kill_he     0     0     0     0
wall_shot            640 mark/wall_shot     0     0     0     0
wall_shot_hs            640 mark/wall_shot_hs     0     0     0     0
kill_1                640 mark/kill_1     0     0     0     -90
kill_2                640 mark/kill_2     0     0     0     -90
kill_3                640 mark/kill_3     0     0     0     -90
kill_4                640 mark/kill_4     0     0     0     -90
kill_5                640 mark/kill_5     0     0     0     -90
kill_6                640 mark/kill_6     0     0     0     -90
kill_7                640 mark/kill_7     0     0     0     -90
kill_8                640 mark/kill_8     0     0     0     -90
kill_first            640 mark/kill_first     0     0     0     -90
c4_defuse            640 mark/c4_defuse     0     0     0     -90
c4_set                640 mark/c4_set     0     0     0     -90 
chciał bym aby to zostało dopisane

11 sierpień 2010 - 09:20:
na chwilę obecną mam tyle :D
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "HUD EDIT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daku"

new fs;
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
}
public edycja()
{
	fs = file_size("sprites/hud.txt", 0)
	if(fs < 8000)
	{
	write_file("sprites/hud.txt", "")
	write_file("sprites/hud.txt", "//multikill")
	write_file("sprites/hud.txt", "")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_last            640 mark/kill_last     0     0     0     0")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_revenge            640 mark/kill_revenge     0     0     0     0")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_knife            640 mark/kill_knife     0     0     0     0")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_knife            640 mark/kill_knife     0     0     0     0")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_he                640 mark/kill_he     0     0     0     0")
	write_file("sprites/hud.txt", "wall_shot            640 mark/wall_shot     0     0     0     0")
	write_file("sprites/hud.txt", "wall_shot_hs            640 mark/wall_shot_hs     0     0     0     0")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_1                640 mark/kill_1     0     0     0     -90")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_2                640 mark/kill_2     0     0     0     -90")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_3                640 mark/kill_2     0     0     0     -90")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_4                640 mark/kill_2     0     0     0     -90")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_5                640 mark/kill_2     0     0     0     -90")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_6                640 mark/kill_2     0     0     0     -90")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_7                640 mark/kill_2     0     0     0     -90")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_8                640 mark/kill_2     0     0     0     -90")
	write_file("sprites/hud.txt", "kill_first                640 mark/kill_2     0     0     0     -90")
	write_file("sprites/hud.txt", "c4_defuse            640 mark/c4_defuse     0     0     0     -90")
	write_file("sprites/hud.txt", "c4_set                640 mark/c4_set     0     0     0     -90")
	}else return
}

Użytkownik Daku edytował ten post 11.08.2010 08:21

  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.08.2010 09:51

Plugin nie może ingerować w pliki danych klienta gry. Możesz kazać to graczom na serwie podmienić i wtedy tylko oni będą mogli mieć wyświetlony sprite w HUD( o ile go ściągną ). Z resztą to i tak tylko na NS bo Steam ma ten plik spakowany w archiwum game.config.file (counter-strike.gcf). Aha i nie możesz również robić precache pliku txt ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.08.2010 10:13

co do spakowania jeśli w folderze sprites byłby plik hud.txt to jego używałby cs a nie spakowanego
  • +
  • -
  • 0

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 11.08.2010 10:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Nie pomagamy w ingerowaniu w pliki gracza

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych