Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Cod mod
#1
Napisano 09.08.2010 10:28
2.Czy możecie mi napisać itemy bezpłatnie ?
3.Jak poprawić BUG z ilością HP, jak się ma powyżej 256 to zaczyna naliczać się od nowa
#2
Napisano 09.08.2010 10:56
i zmien na:
2. Może kto inny .
3. Najprostszym rozwiązaniem będzie zabranie 1 hp kiedy gracz ma go 256.
Dodajesz w plugin_init:
register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
a na dole pluginu:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
new health = get_msg_arg_int(1);
if(health && !(health % 256))
{
entity_set_float(msg_entity, EV_FL_health, entity_get_float(msg_entity, EV_FL_health)-1)
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
}
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 09.08.2010 19:02
#3
Napisano 09.08.2010 11:41
#4
Napisano 09.08.2010 11:49
Nabijasz ciągle np. w siłę i możesz mieć ponad 280HP albo i więcej.
Coś innego trzeba wymyślić : P
#5
Napisano 09.08.2010 11:51
error 017: undefined symbol "MessageHealth"
#6
Napisano 09.08.2010 12:03
register_message(get_user_msgid("Health"), "message_health")
public message_health(msg_id, msg_dest, msg_entity) { // Get player's health static health health = get_msg_arg_int(1) // Don't bother if (health < 256) return; // Check if we need to fix it if (health % 256 == 0) fm_set_user_health(msg_entity, pev(msg_entity, pev_health) + 1) // HUD can only show as much as 255 hp set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255) }
Tu masz fixa z ZP
Użytkownik camilost edytował ten post 09.08.2010 12:08
#7
Napisano 09.08.2010 12:04
register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
09 sierpień 2010 - 12:10:
Camilost, wysłałeś prawie to samo co ja mu dałem. BTW. To nie nalicza od nowa tylko nie pokazuje więcej hp.
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 09.08.2010 12:18
#9
Napisano 09.08.2010 14:33
#10
Napisano 09.08.2010 15:43
Ja na serwerze mam tylko plik amxx nie mam sma
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Real HP" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" #define CHANNEL 1 #define FRAMES 10 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink", 1); } public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity) { if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255) { set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255); } return PLUGIN_CONTINUE; } public fwPreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; static iCounter[33]={0,...}; if(++iCounter[id] >= FRAMES) { set_hudmessage(0, 200, 200, 0.02, 0.91,0,0.0, 0.5,0.0,0.0,CHANNEL ); show_hudmessage(id, "HP: %d", pev(id, pev_health)); iCounter[id]=0; } return FMRES_IGNORED; }
#11
Napisano 09.08.2010 17:45
#12
Napisano 09.08.2010 18:59
www.HS-Serwer.pl --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- www.HS-Serwer.pl
#13
Napisano 10.08.2010 11:22
#14
Napisano 10.08.2010 11:35
Po prostu musisz z głową dodać to co napisał QTM. Peyote w tym Cod mod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X poście
Najlepiej za tym całym ifem if(damagebits & DMG_BULLET) dodać od granatów (To poniżej), bo od kiedy granat ma naboje? I rani nabojami? --,-
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && get_user_flags(idattacker) & ADMIN_LEVEL_H) damage = float(health); }
Nie wiem jaki wy macie łep, że dla Was granaty strzelają nabojami
#15
Napisano 10.08.2010 11:43
Peyote napisal "zmien na" zmienilem i itemy przestaly dzialac wiec nie wiem czemu probujesz zrobic ze mnie idiote.
#16
Napisano 10.08.2010 12:02
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
A na HE nie działa 1/1 bo albo dodałeś w tym ifie z nabojami albo nie masz wcale (Dopisz to co 2posty wyżej i będzie działać).
To co napisał QTM działa z obrażeniami z broni, lecz nie dodał z DMG od HE 1/1 (To co 2 posty UP).
PS. Piszę ogólnie o wszystkich a nie z Ciebie robię idiotę. (Nie bądź taki egoista ; D) Podchodzę do problemu Twojego i jeszcze 1 osoby z uśmiechem a Ty już buczysz -,-
#17
Napisano 10.08.2010 13:22
#18
Napisano 10.08.2010 13:25
dzięki za pomoc.
Pozostalo mi sie pobawic z tymi gownami "Loose indentation" bo lubie miec czysty kod
Masz moze jakis program ktory automatycznie to poprawia ?
btw. sorka ze naskoczylem :^.^:
#19
Napisano 12.08.2010 09:53
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych