Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Modele klas
#1
Napisano 06.08.2010 12:27
Jestem nowy na tym forum, jak zapewne zdążyliście zauważyć, jeśli pisze w nieodpowiednim dziale to z góry przepraszam.
Do rzeczy, chciałbym aby klasa posiadała własny wygląd postaci, jak tego dokonać? W razie niejasności podam przykład. Wchodząc na serwa wybieramy model (standardowe), następnie wpisuje /klasa i wybieram np barbarzyńca, po tym wyborze moja postać zmienia wygląd na inny model (np diablomod/models/klasa/barbarzynca.mdl).
#2
Napisano 06.08.2010 12:36
Witam,
Jestem nowy na tym forum, jak zapewne zdążyliście zauważyć, jeśli pisze w nieodpowiednim dziale to z góry przepraszam.
Do rzeczy, chciałbym aby klasa posiadała własny wygląd postaci, jak tego dokonać? W razie niejasności podam przykład. Wchodząc na serwa wybieramy model (standardowe), następnie wpisuje /klasa i wybieram np barbarzyńca, po tym wyborze moja postać zmienia wygląd na inny model (np diablomod/models/klasa/barbarzynca.mdl).
mozesz w
public plugin_precache()
zrobic
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/klasa/klasa.mdl");
a potem w case np barbarzyncy
case Barbarzynca:
{
cs_set_user_model(id, "klasa")
#3
Napisano 06.08.2010 12:58
#4
Napisano 06.08.2010 13:42
public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
Zmień na:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
precache_model("models/player/barbarzynca/barbarzynca.mdl");
Znajdź:
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
Zmień na:
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
cs_set_user_model(id, "barbarzynca")
#5
Napisano 06.08.2010 15:00
06 sierpień 2010 - 15:20:
Tak wygląda fragment mojego sma przed kompilacja:
public select_class_menu(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
cs_set_user_model(id, "pl")
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
cs_set_user_model(id, "zb")
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
cs_set_user_model(id, "br")
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
precache_model("models/player/br/br.mdl")
precache_model("models/player/pl/pl.mdl")
precache_model("models/player/zb/zb.mdl")
precache_model("models/bag.mdl")
precache_model("models/zombie.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_ignite.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")
precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")
precache_model("models/player/leet/leet.mdl")
precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")
precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
precache_model("models/player/urban/urban.mdl")
precache_model("models/player/sas/sas.mdl")
precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
precache_model("models/player/gign/gign.mdl")
precache_model(SWORD_VIEW)
precache_model(SWORD_PLAYER)
precache_model(KNIFE_VIEW)
precache_model(KNIFE_PLAYER)
precache_model(C4_VIEW)
precache_model(C4_PLAYER)
precache_model(HE_VIEW)
#6
Napisano 06.08.2010 21:13
Niestety nie działa, za 1 razem wywaliło błąd serwera ze brak pliku i podało ścieżkę, następnie wgrałem we skazane przez błąd miejsce modele i serwer normalnie działa ale modele nadal sa stare (do gry tez wrzuciłem modele). Co może być nie tak? Dodam że serwer mam postawiony na kompie (baza na zewnętrznym hostingu) a modele spr na zainstalowanych botach które losowo sobie wybierają klasę. Widzę boa na klasa barbarzyńca jednak jego model jest standardowy.
06 sierpień 2010 - 15:20:
Tak wygląda fragment mojego sma przed kompilacja:public select_class_menu(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
cs_set_user_model(id, "pl")
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
cs_set_user_model(id, "zb")
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
cs_set_user_model(id, "br")
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
}public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
precache_model("models/player/br/br.mdl")
precache_model("models/player/pl/pl.mdl")
precache_model("models/player/zb/zb.mdl")
precache_model("models/bag.mdl")
precache_model("models/zombie.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_ignite.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")
precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")
precache_model("models/player/leet/leet.mdl")
precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")
precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
precache_model("models/player/urban/urban.mdl")
precache_model("models/player/sas/sas.mdl")
precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
precache_model("models/player/gign/gign.mdl")
precache_model(SWORD_VIEW)
precache_model(SWORD_PLAYER)
precache_model(KNIFE_VIEW)
precache_model(KNIFE_PLAYER)
precache_model(C4_VIEW)
precache_model(C4_PLAYER)
precache_model(HE_VIEW)
chyba jeszcze trzeba
precache_model(TWOJ_MODEL_VIEW)
precache_model(TWOJ)MODEL_PLAYER)
#7
Napisano 07.08.2010 10:59
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(811) : error 017: undefined symbol "BR_VIEW" /home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(812) : error 017: undefined symbol "BR_PLAYER" /home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(813) : error 017: undefined symbol "ZB_VIEW" /home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(814) : error 017: undefined symbol "ZB_PLAYER" /home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(815) : error 017: undefined symbol "PL_VIEW" /home/groups/amxmodx/tmp3/phpkRdcHE.sma(816) : error 017: undefined symbol "PL_PLAYER" 6 Errors. Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/phpkRdcHE.amx (compile failed).
moje sma:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
precache_model("models/player/br/br.mdl")
precache_model("models/player/pl/pl.mdl")
precache_model("models/player/zb/zb.mdl")
precache_model("models/bag.mdl")
precache_model("models/zombie.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_ignite.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")
precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")
precache_model("models/player/leet/leet.mdl")
precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")
precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
precache_model("models/player/urban/urban.mdl")
precache_model("models/player/sas/sas.mdl")
precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
precache_model("models/player/gign/gign.mdl")
precache_model(BR_VIEW)
precache_model(BR_PLAYER)
precache_model(ZB_VIEW)
precache_model(ZB_PLAYER)
precache_model(PL_VIEW)
precache_model(PL_PLAYER)
precache_model(SWORD_VIEW)
precache_model(SWORD_PLAYER)
precache_model(KNIFE_VIEW)
precache_model(KNIFE_PLAYER)
precache_model(C4_VIEW)
precache_model(C4_PLAYER)
precache_model(HE_VIEW)
precache_model(HE_PLAYER)
precache_model(FL_VIEW)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych