Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Lustrzany Pocisk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2010 04:59

Witam.
Mam pytanie jak zrobić moc o nazwie: "lustrzany pocisk". Ma ona polegać na tym, że osoba z tą mocą, gdy będzie trafiona automatycznie odbija strzał i wraca on w takich samych dmg jakich miał trafić osobę z tym pociskiem do strzelającego. Jeżeli dalej nie rozumiecie to dam wam przykład. Barbarzyńca strzela do innej klasy, która posiada ten pocisk. Wtedy automatycznie odbija się on od gracza i wraca do strzelającego w takim samym dmg(w tym wypadku barbarzyńcy).

Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję.
Z góry pozdro, Slowly

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2010 10:35

jakaś globalna tablica

Wpływanie na obrażenia - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
       if(if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1){
                   SetHamParamFloat(1, idattacker);
                   return HAM_HANDLED;
       }
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik DarkGL edytował ten post 06.08.2010 10:35

  • +
  • -
  • 0

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.08.2010 17:52

A nie mógłbyś dać gotowego kodu? Trochę się w tym nie łapię ;/ To ma być funkcja ładowana na nożu.

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.08.2010 18:54

dałem ci gotowy kod ... tworzysz zmienna globalną
new lustrzany_pocisk[33];
w client_connect
lustrzany_pocisk[id] = 0;
i w funkcji która odpowiada za skille lustrzany_pocisk[id] = 1;
w
evencie nowej rundy (nie wiem jak on się nazywa event_nwe_rund , new_rund itp.)
dajesz
lustrzany_pocisk[id_gracza] = 0
  • +
  • -
  • 0

#5 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2010 14:21

KK dzięki, można zamknąć.

PS.
Miałeś kilka błędów w kodzie, ale sam sobie poradziłem.

Użytkownik slowly edytował ten post 15.08.2010 15:00





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych