Witam.
Mam pytanie jak zrobić moc o nazwie: "lustrzany pocisk". Ma ona polegać na tym, że osoba z tą mocą, gdy będzie trafiona automatycznie odbija strzał i wraca on w takich samych dmg jakich miał trafić osobę z tym pociskiem do strzelającego. Jeżeli dalej nie rozumiecie to dam wam przykład. Barbarzyńca strzela do innej klasy, która posiada ten pocisk. Wtedy automatycznie odbija się on od gracza i wraca do strzelającego w takim samym dmg(w tym wypadku barbarzyńcy).
Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję.
Z góry pozdro, Slowly
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Lustrzany Pocisk
Temat rozp.
slowly
, 06.08.2010 04:59
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.08.2010 04:59
#2
Napisano 06.08.2010 10:35
jakaś globalna tablica
Wpływanie na obrażenia - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Wpływanie na obrażenia - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1){ SetHamParamFloat(1, idattacker); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik DarkGL edytował ten post 06.08.2010 10:35
#3
Napisano 09.08.2010 17:52
A nie mógłbyś dać gotowego kodu? Trochę się w tym nie łapię ;/ To ma być funkcja ładowana na nożu.
#4
Napisano 09.08.2010 18:54
dałem ci gotowy kod ... tworzysz zmienna globalną
new lustrzany_pocisk[33];
w client_connect
lustrzany_pocisk[id] = 0;
i w funkcji która odpowiada za skille lustrzany_pocisk[id] = 1;
w
evencie nowej rundy (nie wiem jak on się nazywa event_nwe_rund , new_rund itp.)
dajesz
lustrzany_pocisk[id_gracza] = 0
new lustrzany_pocisk[33];
w client_connect
lustrzany_pocisk[id] = 0;
i w funkcji która odpowiada za skille lustrzany_pocisk[id] = 1;
w
evencie nowej rundy (nie wiem jak on się nazywa event_nwe_rund , new_rund itp.)
dajesz
lustrzany_pocisk[id_gracza] = 0
#5
Napisano 15.08.2010 14:21
KK dzięki, można zamknąć.
PS.
Miałeś kilka błędów w kodzie, ale sam sobie poradziłem.
PS.
Miałeś kilka błędów w kodzie, ale sam sobie poradziłem.
Użytkownik slowly edytował ten post 15.08.2010 15:00
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych