←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Model Placer

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 21.12.2011

Plugin musi być zainstalowany, przenieść możesz konfigurację.
Odpowiedz

Sataris - zdjęcie Sataris 01.04.2012

jako klasę użyj func_button i będzie normalnie reagować na +use graczy, wtedy złap FM_Use a lepiej Ham_Use


W jaki sposob okreslic nazwe func_buttona i jak zrobic by UZYTY DANY BUTTON dal efekt otwarcia jakiegos menu zawartego w innym pluginie?
Odpowiedz

Sataris - zdjęcie Sataris 02.04.2012

ref. @UP
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 02.04.2012

możesz ustawić health na 777.0 i potem w Ham_Use sprawdzać czy health guzika się z tym zgadza
Odpowiedz

Anty - zdjęcie Anty 02.04.2012

A czy dałoby radę zrobić
na respie(i nie tylko) typa np: hosta(model hosta) ustawić go,żeby zawsze tam się wczytywał i dodać do niego menu np: z kupowaniem hp/armoru itp..
Odpowiedz

Sataris - zdjęcie Sataris 02.04.2012

@UP O to samo mi wlasnie chodzi.

R3X problem zaczyna sie gdy trzeba uzyc tego ham_use, zarejestrowac go itd.

nie mam zielonego pojecia jakiego eventu uzyc i jak stworzyc poprawnie IF'a, o Ham_Use google niewiele mowi, moglbys cos poradzic?
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 03.04.2012

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Guzik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Use, "func_button", "fwButtonUsed", 1);
}

public fwButtonUsed(ent, idcaller, id, usetype, Float:value)
{
	if(pev_valid(ent) && is_user_alive(id))
	{
		new Float:fHP;
		pev(ent, pev_health, fHP);
		
		if(floatabs(fHP-777.0) < 0.0001)
		{
			fwMyEntityUsed(id);
		}
	}
}

fwMyEntityUsed(id)
{
	client_print(id, print_chat, "Uzyles guzika z modelplacera");
}

I ustaw w configach health na 777.0
Odpowiedz

Anty - zdjęcie Anty 03.04.2012

Nie jestem jakimś specem ;D
I mam pytanie jeżeli do tego pluginu dodałbym postać(npc) załóżmy na respie i np:
Przy podejściu do niego i naciśnięciu przycisku "e" pojawia się menu :
-kup hp;
-kup najlepszego perka;
-kup niewidzialność;
-kup ubranie wroga;

Czy to by wypaliło? Np: Scientist,robo
Te modele są w valve/models/player


i jak miałbym to zrobić?Oczywiście kasa to money,które są z tego pluginu
http://amxx.pl/topic...3-system-monet/
Użytkownik Anty edytował ten post 03.04.2012 09:08
Odpowiedz

Sataris - zdjęcie Sataris 03.04.2012

dzięki R3X dziala genialnie, otwiera sie piekne menu niczym nie skarzone :) Skad ty czerpiesz informacje odnosnie tych funkcji, jakis spis HAMow i eventow gdzie moge znależć? Bo nawet w dokumentacji amxx.pl ani amxmodx.org nie ma tego ; (

@ UP @ UP - Tym pluginem zrobisz to samo, jednak model bedzie sie nienaturalnie zachowywal - latal, tym zamiast NPC zrobisz sklepik z jakiegos modelu (Ewentualnie model hosta jak wrzucisz to ci moze zadziala, bo hosty sa dosc sztywnymi postaciami ; o)
Odpowiedz

Sataris - zdjęcie Sataris 04.04.2012

Po wgraniu pluga pojawil sie nastepujacy problem:

//home//###########/hlds_run: line 321: 27499 Naruszenie ochrony pamięci (core dumped) $HL_CMD
//home//###########/hlds_run: line 207: gdb: nie znaleziono polecenia
email debug.log to [email protected]
wto, 3 kwi 2012, 06:05:56 CEST: Server restart in 10 seconds

Czy ustawienie wartosci CVAR: amx_mplacer_frame 0
jest wlasnie rozwiazaniem na ten typ problemu? proszę o informacje.

@ Edit: Niestety, problem wystepuje nadal. Dzieje sie to srednio co 10 zmiane mapy (timelimit ustawilem na minute, wiec srednio co 10 minut). W jaki sposob mozna go zniwelowac, zachowujac ten plug? Lub, czy istnieje zamiennik, czyli jakis plugin dzialajacy jak ten, moze byc bardziej ubogi etc. interesuje mnie tylko ustawienie modelu na mapie z danymi parametrami bytu.
Użytkownik Sataris edytował ten post 04.04.2012 19:08
Odpowiedz

  • +
  • -
PiTereQ - zdjęcie PiTereQ 04.04.2012

na jaką wersją amxx;a to działa ?
Odpowiedz

Sataris - zdjęcie Sataris 05.04.2012

@ ref up up
Odpowiedz

Sataris - zdjęcie Sataris 06.04.2012

ref

"
Po wgraniu pluga pojawil sie nastepujacy problem:

//home//###########/hlds_run: line 321: 27499 Naruszenie ochrony pamięci (core dumped) $HL_CMD
//home//###########/hlds_run: line 207: gdb: nie znaleziono polecenia
email debug.log to [email protected]
wto, 3 kwi 2012, 06:05:56 CEST: Server restart in 10 seconds

Czy ustawienie wartosci CVAR: amx_mplacer_frame 0
jest wlasnie rozwiazaniem na ten typ problemu? proszę o informacje.

@ Edit: Niestety, problem wystepuje nadal. Dzieje sie to srednio co 10 zmiane mapy (timelimit ustawilem na minute, wiec srednio co 10 minut). W jaki sposob mozna go zniwelowac, zachowujac ten plug? Lub, czy istnieje zamiennik, czyli jakis plugin dzialajacy jak ten, moze byc bardziej ubogi etc. interesuje mnie tylko ustawienie modelu na mapie z danymi parametrami bytu.
"
Odpowiedz

wheypro - zdjęcie wheypro 27.12.2012

a czy da rade przenieść nie model lecz byt?? np pojazd samochodowy
Odpowiedz

Wolfer - zdjęcie Wolfer 25.01.2014

Odkopuję temat, ale mam problem z tym pluginem i myślę, że rozwiązanie, o ile do takowego dojdziemy przyda się innym.

 

Mianowicie korzystam z AMX Mod X 1.8.2. System Windows XP Service Pack 3

Nie używam go na serwerze, a po prostu dla własnego użytku na dysku w grze. Testuję pluginy i tak się zaznajamiam z tematem.

 

No i chciałem popróbować z pluginem Model Placer.

Ale mam błąd gdy chcę załadować grę lokalną:
 

Instrukcja spod "0x08c63a89" odwołuje się do pamięci pod adresem "0x000000cc". Pamięć nie może być "read".

I teraz w czym może być problem? Domyślam się, że z atrybutem "tylko do odczytu". Jeśli tak, to jak go zdjąć.

Czy ja też muszę nadać chmod 777?

Mimo wszystko ściągnąłem do tego Total Commander, ale gdy zaznaczam folder, a następnie wybieram Plik -> Zmień atrybuty

Mam trochę inne okienko, niż poradnikach (może dlatego, że tam pod ftp zmienia się chmod)

 

pv4h.jpg

 

Jak więc mogę (i czy muszę) to zrobić? Czy problem jest w czymś innym?

 


Użytkownik Wolfer edytował ten post 25.01.2014 12:14
Odpowiedz

Wolfer - zdjęcie Wolfer 26.01.2014

Ok problem był w pliku models.vdf

Gdy skasowałem inne modele już gotowe to działało. 

 

Teraz mam taki problem. Nie wiem skąd wziąć info na temat rozmiarów modeli. Gdyż trzeba je z tego co widzę przypisać samemu do modelu. On sam w sobie nie jest solidny. Skąd wziąć te wartości, skąd je wyczytać (X, Y, Z)?

 

"bound_mins" 	
		{
			"X" 	"-"
			"Y" 	"-"
			"Z" 	"-"
		}
		"bound_maxs" 	
		{
			"X" 	""
			"Y" 	""
			"Z" 	""
		}
Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 31.01.2014

Instrukcja spod "0x08c63a89" odwołuje się do pamięci pod adresem "0x000000cc". Pamięć nie może być "read".
Problem nie jest z pluginem, ale z Twoim komputerem. Dysk twardy albo pamięć RAM Ci nawala.
Odpowiedz

  • +
  • -
Sooldierr - zdjęcie Sooldierr 27.03.2014

A ja mam pytanie takie.

 

Mogę użyć klasy func_ladder? samo "entity" "func_ladder" nie działa, więc jak mam to poprawnie wpisać, oczywiście jeśli można tak?

Odpowiedz