Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Model Placerdodawanie bytów na mapie
#21
Napisano 21.12.2011 19:23
#22
Napisano 01.04.2012 12:40
jako klasę użyj func_button i będzie normalnie reagować na +use graczy, wtedy złap FM_Use a lepiej Ham_Use
W jaki sposob okreslic nazwe func_buttona i jak zrobic by UZYTY DANY BUTTON dal efekt otwarcia jakiegos menu zawartego w innym pluginie?
#23
Napisano 02.04.2012 16:17
#24
Napisano 02.04.2012 18:41
#25
Napisano 02.04.2012 19:37
na respie(i nie tylko) typa np: hosta(model hosta) ustawić go,żeby zawsze tam się wczytywał i dodać do niego menu np: z kupowaniem hp/armoru itp..
Pisz na pw dogadamy się
#26
Napisano 02.04.2012 21:17
R3X problem zaczyna sie gdy trzeba uzyc tego ham_use, zarejestrowac go itd.
nie mam zielonego pojecia jakiego eventu uzyc i jak stworzyc poprawnie IF'a, o Ham_Use google niewiele mowi, moglbys cos poradzic?
#27
Napisano 03.04.2012 07:40
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Guzik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Use, "func_button", "fwButtonUsed", 1);
}
public fwButtonUsed(ent, idcaller, id, usetype, Float:value)
{
if(pev_valid(ent) && is_user_alive(id))
{
new Float:fHP;
pev(ent, pev_health, fHP);
if(floatabs(fHP-777.0) < 0.0001)
{
fwMyEntityUsed(id);
}
}
}
fwMyEntityUsed(id)
{
client_print(id, print_chat, "Uzyles guzika z modelplacera");
}I ustaw w configach health na 777.0
#28
Napisano 03.04.2012 09:06
I mam pytanie jeżeli do tego pluginu dodałbym postać(npc) załóżmy na respie i np:
Przy podejściu do niego i naciśnięciu przycisku "e" pojawia się menu :
-kup hp;
-kup najlepszego perka;
-kup niewidzialność;
-kup ubranie wroga;
Czy to by wypaliło? Np: Scientist,robo
Te modele są w valve/models/player
i jak miałbym to zrobić?Oczywiście kasa to money,które są z tego pluginu
http://amxx.pl/topic...3-system-monet/
Użytkownik Anty edytował ten post 03.04.2012 09:08
Pisz na pw dogadamy się
#29
Napisano 03.04.2012 09:44
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
#30
Napisano 03.04.2012 16:44
@ UP @ UP - Tym pluginem zrobisz to samo, jednak model bedzie sie nienaturalnie zachowywal - latal, tym zamiast NPC zrobisz sklepik z jakiegos modelu (Ewentualnie model hosta jak wrzucisz to ci moze zadziala, bo hosty sa dosc sztywnymi postaciami ; o)
#31
Napisano 03.04.2012 16:55
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
#32
Napisano 04.04.2012 18:50
//home//###########/hlds_run: line 321: 27499 Naruszenie ochrony pamięci (core dumped) $HL_CMD
//home//###########/hlds_run: line 207: gdb: nie znaleziono polecenia
email debug.log to [email protected]
wto, 3 kwi 2012, 06:05:56 CEST: Server restart in 10 seconds
Czy ustawienie wartosci CVAR: amx_mplacer_frame 0
jest wlasnie rozwiazaniem na ten typ problemu? proszę o informacje.
@ Edit: Niestety, problem wystepuje nadal. Dzieje sie to srednio co 10 zmiane mapy (timelimit ustawilem na minute, wiec srednio co 10 minut). W jaki sposob mozna go zniwelowac, zachowujac ten plug? Lub, czy istnieje zamiennik, czyli jakis plugin dzialajacy jak ten, moze byc bardziej ubogi etc. interesuje mnie tylko ustawienie modelu na mapie z danymi parametrami bytu.
Użytkownik Sataris edytował ten post 04.04.2012 19:08
#33
Napisano 04.04.2012 21:46
#34
Napisano 05.04.2012 12:00
#35
Napisano 06.04.2012 12:48
"
Po wgraniu pluga pojawil sie nastepujacy problem:
//home//###########/hlds_run: line 321: 27499 Naruszenie ochrony pamięci (core dumped) $HL_CMD
//home//###########/hlds_run: line 207: gdb: nie znaleziono polecenia
email debug.log to [email protected]
wto, 3 kwi 2012, 06:05:56 CEST: Server restart in 10 seconds
Czy ustawienie wartosci CVAR: amx_mplacer_frame 0
jest wlasnie rozwiazaniem na ten typ problemu? proszę o informacje.
@ Edit: Niestety, problem wystepuje nadal. Dzieje sie to srednio co 10 zmiane mapy (timelimit ustawilem na minute, wiec srednio co 10 minut). W jaki sposob mozna go zniwelowac, zachowujac ten plug? Lub, czy istnieje zamiennik, czyli jakis plugin dzialajacy jak ten, moze byc bardziej ubogi etc. interesuje mnie tylko ustawienie modelu na mapie z danymi parametrami bytu.
"
#36
Napisano 27.12.2012 13:27
#37
Napisano 25.01.2014 11:45
Odkopuję temat, ale mam problem z tym pluginem i myślę, że rozwiązanie, o ile do takowego dojdziemy przyda się innym.
Mianowicie korzystam z AMX Mod X 1.8.2. System Windows XP Service Pack 3
Nie używam go na serwerze, a po prostu dla własnego użytku na dysku w grze. Testuję pluginy i tak się zaznajamiam z tematem.
No i chciałem popróbować z pluginem Model Placer.
Ale mam błąd gdy chcę załadować grę lokalną:
Instrukcja spod "0x08c63a89" odwołuje się do pamięci pod adresem "0x000000cc". Pamięć nie może być "read".
I teraz w czym może być problem? Domyślam się, że z atrybutem "tylko do odczytu". Jeśli tak, to jak go zdjąć.
Czy ja też muszę nadać chmod 777?
Mimo wszystko ściągnąłem do tego Total Commander, ale gdy zaznaczam folder, a następnie wybieram Plik -> Zmień atrybuty
Mam trochę inne okienko, niż poradnikach (może dlatego, że tam pod ftp zmienia się chmod)

Jak więc mogę (i czy muszę) to zrobić? Czy problem jest w czymś innym?
Użytkownik Wolfer edytował ten post 25.01.2014 12:14
http://Turek-City.pl - klasyczny Zombie Infection [BIOHAZARD]
31.186.82.130:27371
#38
Napisano 26.01.2014 19:26
Ok problem był w pliku models.vdf
Gdy skasowałem inne modele już gotowe to działało.
Teraz mam taki problem. Nie wiem skąd wziąć info na temat rozmiarów modeli. Gdyż trzeba je z tego co widzę przypisać samemu do modelu. On sam w sobie nie jest solidny. Skąd wziąć te wartości, skąd je wyczytać (X, Y, Z)?
"bound_mins"
{
"X" "-"
"Y" "-"
"Z" "-"
}
"bound_maxs"
{
"X" ""
"Y" ""
"Z" ""
}
http://Turek-City.pl - klasyczny Zombie Infection [BIOHAZARD]
31.186.82.130:27371
#39
Napisano 31.01.2014 20:38
Instrukcja spod "0x08c63a89" odwołuje się do pamięci pod adresem "0x000000cc". Pamięć nie może być "read".Problem nie jest z pluginem, ale z Twoim komputerem. Dysk twardy albo pamięć RAM Ci nawala.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.

#40
Napisano 27.03.2014 13:04
A ja mam pytanie takie.
Mogę użyć klasy func_ladder? samo "entity" "func_ladder" nie działa, więc jak mam to poprawnie wpisać, oczywiście jeśli można tak?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













