Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD MOD- BUGI


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 3rr0r

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Lokalizacja:wloclawek
Offline

Napisano 02.08.2010 17:12

Zrobiłem nową klasę, która miała zabijać na raz z AWP, robiłem to na podstawie QTM'a, który przerabiał to dla jakiegoś użytkownika tego forum, ale wyszedł mi problem następujący:

nowa klasa zamiast zabijać na raz z AWP (TYLKO AWP)zabija na raz z glocka, usp czy deagla :s
Proszę o pomoc, *.sma w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 02.08.2010 18:37

O którą nową klasę Ci chodzi? Rambo AWP?
Podaj linijkę która jest odpowiedzialna za to 1/1, bo znaleźć nie potrafię.

@EDIT Znalazłem:
Podmień to:
if((weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13) || klasa_gracza[idattacker] == Ramboawp)
		damage=float(health);

Na to:
if(weapon == CSW_AWP && (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 || klasa_gracza[idattacker] == Ramboawp))
				damage=float(health);

Dałeś || (LUB) Jeśli ma gracz klase RAmboawp i obojętnie jaką broń (Nie dałeś logiki że broń == AWP :P

Teraz będzie działało tak że albo jeśli ma item i trzyma AWP albo jeśli ma tą klasę nową i trzyma AWP.

Użytkownik camilost edytował ten post 02.08.2010 18:45

  • +
  • -
  • 1

#3 3rr0r

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Lokalizacja:wloclawek
Offline

Napisano 03.08.2010 20:35

Dzięki Ci bardzo, reput poleci
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych