COD MOD- BUGI
3rr0r
02.08.2010
Zrobiłem nową klasę, która miała zabijać na raz z AWP, robiłem to na podstawie QTM'a, który przerabiał to dla jakiegoś użytkownika tego forum, ale wyszedł mi problem następujący:
nowa klasa zamiast zabijać na raz z AWP (TYLKO AWP)zabija na raz z glocka, usp czy deagla :s
Proszę o pomoc, *.sma w załączniku.
nowa klasa zamiast zabijać na raz z AWP (TYLKO AWP)zabija na raz z glocka, usp czy deagla :s
Proszę o pomoc, *.sma w załączniku.
Załączone pliki
camilost
02.08.2010
O którą nową klasę Ci chodzi? Rambo AWP?
Podaj linijkę która jest odpowiedzialna za to 1/1, bo znaleźć nie potrafię.
@EDIT Znalazłem:
Podmień to:
Na to:
Dałeś || (LUB) Jeśli ma gracz klase RAmboawp i obojętnie jaką broń (Nie dałeś logiki że broń == AWP
Teraz będzie działało tak że albo jeśli ma item i trzyma AWP albo jeśli ma tą klasę nową i trzyma AWP.
Użytkownik camilost edytował ten post 02.08.2010 18:45
Podaj linijkę która jest odpowiedzialna za to 1/1, bo znaleźć nie potrafię.
@EDIT Znalazłem:
Podmień to:
if((weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13) || klasa_gracza[idattacker] == Ramboawp) damage=float(health);
Na to:
if(weapon == CSW_AWP && (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 || klasa_gracza[idattacker] == Ramboawp)) damage=float(health);
Dałeś || (LUB) Jeśli ma gracz klase RAmboawp i obojętnie jaką broń (Nie dałeś logiki że broń == AWP
Teraz będzie działało tak że albo jeśli ma item i trzyma AWP albo jeśli ma tą klasę nową i trzyma AWP.
Użytkownik camilost edytował ten post 02.08.2010 18:45