←  Bugi

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

COD MOD- BUGI

Zablokowany

  • +
  • -
3rr0r - zdjęcie 3rr0r 02.08.2010

Zrobiłem nową klasę, która miała zabijać na raz z AWP, robiłem to na podstawie QTM'a, który przerabiał to dla jakiegoś użytkownika tego forum, ale wyszedł mi problem następujący:

nowa klasa zamiast zabijać na raz z AWP (TYLKO AWP)zabija na raz z glocka, usp czy deagla :s
Proszę o pomoc, *.sma w załączniku.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
camilost - zdjęcie camilost 02.08.2010

O którą nową klasę Ci chodzi? Rambo AWP?
Podaj linijkę która jest odpowiedzialna za to 1/1, bo znaleźć nie potrafię.

@EDIT Znalazłem:
Podmień to:
if((weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13) || klasa_gracza[idattacker] == Ramboawp)
		damage=float(health);

Na to:
if(weapon == CSW_AWP && (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 || klasa_gracza[idattacker] == Ramboawp))
				damage=float(health);

Dałeś || (LUB) Jeśli ma gracz klase RAmboawp i obojętnie jaką broń (Nie dałeś logiki że broń == AWP :P

Teraz będzie działało tak że albo jeśli ma item i trzyma AWP albo jeśli ma tą klasę nową i trzyma AWP.
Użytkownik camilost edytował ten post 02.08.2010 18:45
Odpowiedz

  • +
  • -
3rr0r - zdjęcie 3rr0r 03.08.2010

Dzięki Ci bardzo, reput poleci
Odpowiedz
Zablokowany