Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

kod mod.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczelamhetszoty

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:;>
Offline

Napisano 02.08.2010 00:30

Dobry. Co zrobić by klasa X nie dostawała na spawnie podstawowego pistoletu dla danej drużyny? (Dla ct- usp dla tt-glocka)
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.08.2010 00:34

Dodaj warunek
public Odrodzenie(id)
if(klasa_gracza[id] != WybranaKlasaBezPistoletu) 
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}

  • +
  • -
  • 0

#3 szczelamhetszoty

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:;>
Offline

Napisano 02.08.2010 00:42

Z tym warunkiem deczko nie czaje :<

Ma to wygladac tak?
	switch(get_user_team(id))
		{
	if(klasa_gracza[id] != xxx) 

			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}

Użytkownik szczelamhetszoty edytował ten post 02.08.2010 00:43

  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.08.2010 01:04

if przed switchem :)
  • +
  • -
  • 0

#5 szczelamhetszoty

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:;&gt;
Offline

Napisano 02.08.2010 09:54

jestem zielony w tych sprawach ;P
mam nadal 2 problemy (edit już 4 :D), mianowicie
Po 1. Moja klasa (podróbka ninji z DM) jest widzialna :> (a ustawilem by widzialna nie była)
Po 2. Ma ona pistolet, czego miec nie powinna
Po 3. Co zrobic, by nie dostawala broni z itemow? Np. Gdybym zdobyl na niej awp sniper to bym go nie dostal :>
Po 4. Co zrobić by za rozbrojenie/podłożenie paki exp dostawała cała drużyna? Można by tak zrobić z hostami? za obronienie exp, za uratowanie- exp.


Ad.1
case xxxx:
		{
			give_item(id, "weapon_knife");
			set_user_gravity(id, 0.40);
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30);
		}
	}

Ad.2
if(klasa_gracza[id] != xxxx) 
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}

Użytkownik szczelamhetszoty edytował ten post 02.08.2010 09:54

  • +
  • -
  • 0

#6 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 02.08.2010 13:16

musisz użyć komendy restrick_use_weapon[id]

#7 szczelamhetszoty

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:;&gt;
Offline

Napisano 02.08.2010 17:13

nie chodzi mi o kupowanie. Na początku rundy każdy gracz dostaje pistolet (ct-usp, tt-glocka), chcę by ta klasa nie otrzymywala pistoletu na spawnie.

03 sierpień 2010 - 21:39:
odswiezam
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.08.2010 22:05

if przed switchem :) Ad.2 jest ok, jeśli ta Ninja w enumie ma wartość xxxx
  • +
  • -
  • 0

#9 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 04.08.2010 23:09

zrób
case xxxx:
		{
			give_item(id, "weapon_knife");
			set_user_gravity(id, 0.40);
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30);
                        strip_user_weapons(id);
		}
	}
		

i wtedy nie dostaje tego pistoletu ;)

Użytkownik Starozytny edytował ten post 04.08.2010 23:10


#10 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 04.08.2010 23:49


case XXX:

		{

			strip_user_weapons(id);

			give_item(id, "weapon_knife");

		}

         }


Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 04.08.2010 23:50


#11 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 05.08.2010 20:09

Po 4. Co zrobić by za rozbrojenie/podłożenie paki exp dostawała cała drużyna? Można by tak zrobić z hostami? za obronienie exp, za uratowanie- exp.


Jeśli chcesz aby i nie żywi dostawali expa za pakę to znajdź:

get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

podmień na:

get_players(Players, playerCount, "eh", "TERRORIST");

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych