Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
kod mod.
#1
Napisano 02.08.2010 00:30
#2
Napisano 02.08.2010 00:34
public Odrodzenie(id)
if(klasa_gracza[id] != WybranaKlasaBezPistoletu) switch(get_user_team(id)) { case 1: give_item(id, "weapon_glock18"); case 2: give_item(id, "weapon_usp"); }
#3
Napisano 02.08.2010 00:42
Ma to wygladac tak?
switch(get_user_team(id)) { if(klasa_gracza[id] != xxx) case 1: give_item(id, "weapon_glock18"); case 2: give_item(id, "weapon_usp"); }
Użytkownik szczelamhetszoty edytował ten post 02.08.2010 00:43
#4
Napisano 02.08.2010 01:04
#5
Napisano 02.08.2010 09:54
mam nadal 2 problemy (edit już 4 ), mianowicie
Po 1. Moja klasa (podróbka ninji z DM) jest widzialna (a ustawilem by widzialna nie była)
Po 2. Ma ona pistolet, czego miec nie powinna
Po 3. Co zrobic, by nie dostawala broni z itemow? Np. Gdybym zdobyl na niej awp sniper to bym go nie dostal
Po 4. Co zrobić by za rozbrojenie/podłożenie paki exp dostawała cała drużyna? Można by tak zrobić z hostami? za obronienie exp, za uratowanie- exp.
Ad.1
case xxxx: { give_item(id, "weapon_knife"); set_user_gravity(id, 0.40); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30); } }
Ad.2
if(klasa_gracza[id] != xxxx) switch(get_user_team(id)) { case 1: give_item(id, "weapon_glock18"); case 2: give_item(id, "weapon_usp"); }
Użytkownik szczelamhetszoty edytował ten post 02.08.2010 09:54
#6
Napisano 02.08.2010 13:16
#7
Napisano 02.08.2010 17:13
03 sierpień 2010 - 21:39:
odswiezam
#8
Napisano 03.08.2010 22:05
#9
Napisano 04.08.2010 23:09
case xxxx: { give_item(id, "weapon_knife"); set_user_gravity(id, 0.40); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30); strip_user_weapons(id); } }
i wtedy nie dostaje tego pistoletu
Użytkownik Starozytny edytował ten post 04.08.2010 23:10
#10
Napisano 04.08.2010 23:49
case XXX: { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); } }
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 04.08.2010 23:50
#11
Napisano 05.08.2010 20:09
Po 4. Co zrobić by za rozbrojenie/podłożenie paki exp dostawała cała drużyna? Można by tak zrobić z hostami? za obronienie exp, za uratowanie- exp.
Jeśli chcesz aby i nie żywi dostawali expa za pakę to znajdź:
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
podmień na:
get_players(Players, playerCount, "eh", "TERRORIST");
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych