Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
184 odpowiedzi w tym temacie

#141 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.07.2010 20:12

sprawdziłem kod nie ma błędu może mają złą klasę i tyle ;F np. broń

Spoiler


wojownik ich nie użyje mimo iż ma odpowiedni level
  • +
  • -
  • 0

#142 ProMil

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 73
Pomocny

  • Postów:186
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.07.2010 20:21

A możliwe, że jak się ma wyższy level to dropią/om lepsze przedmioty?
  • +
  • -
  • 0

#143 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.07.2010 20:31

Tak. Z początkowym poziomem dropią przedmioty słabsze. Na kolejnych dropią lepsze+słabe. A na wysokim dropią wszystkie itemy z puli.
  • +
  • -
  • 0

#144 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 30.07.2010 11:40

ey a kombinujecie cos z tym lukiem ??

#145 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.07.2010 11:41

nie
  • +
  • -
  • 0

#146 szkielet199214

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Lokalizacja:lomza
Offline

Napisano 31.07.2010 23:17

lol ,a moglibyście cos zrobic z tym lukiem bo mod sie prezentuje zaje***** ale co z tego jak kazda klasa ma to samo

Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 01.08.2010 01:28


#147 ProMil

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 73
Pomocny

  • Postów:186
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.08.2010 20:46

Jest chyba jakiś błąd kiedy ma się cvar mt2_SaveXP_mode "2" // (0) zapis na sid (1) zapis na nick (2) zapis na sid lub jesli nonsteam to nick
To czasem gracze z non steam mają jakieś problemy, kasuje im się level czy co. Nie zmieniają nicków.
  • +
  • -
  • 0

#148 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.08.2010 20:50

Nie wiem jak to do końca jest z tym ns, czy jakieś generowanie kluczy mają czy co, bo zapis steam id działa poprawnie. DarkGL się tym zajmie mam nadzieję ;)
  • +
  • -
  • 0

#149 STRAZAK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:216
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Gabrielów
Offline

Napisano 01.08.2010 20:56

Znalazłem błąd(Może jako 1 :P) Jak się podkłada pakę i sie gra 1 vs 0 (Mafia musiałem to zrobić wbiłem pare lvl ;P) to sie nabija exp ;-)

#150 ProMil

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 73
Pomocny

  • Postów:186
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.08.2010 22:10

@up to już wiadomo.

03 sierpień 2010 - 18:16:
DarkGL i jak myślisz kiedy uda ci się zrobić aby działał zapis itemów?

03 sierpień 2010 - 18:22:
Powinien też być exp za hosty! za zabicie i za dostarczenie.
  • +
  • -
  • 0

#151 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2010 17:47

nie zajmuje się tym funkcje tak naprawdę mam zrobione i poprawione ale nie ma gdzie i czasu ich testować
  • +
  • -
  • 0

#152 ProMil

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 73
Pomocny

  • Postów:186
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2010 18:26

Mógłbym pomóc? Ponieważ u nas ten mod się przyjął i ludziom się b. podoba. Mówią, że lepszego nie było jeszcze :)
A dzięki zapisywaniu itemków można robić ekwipunek.
  • +
  • -
  • 0

#153 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2010 17:27

Spoiler

podmieńcie funkcje na końcu kodu odkomentujci je odkomentujcie także zapis_itemow w client_disconnect i wczytywanie w client_con , następnie odkomentujcie
new nvault_armor
new nvault_bron;
new nvault_buty;
new nvault_helm;
new nvault_kolczyki;
new nvault_necklace;
new nvault_tarcza;
new nvault_bracelet;

i
nvault_armor = nvault_open("Metin2_Armor");
nvault_bron = nvault_open("Metin2_Bron");
nvault_buty = nvault_open("Metin2_Buty");
nvault_helm = nvault_open("Metin2_Helm");
nvault_kolczyki = nvault_open("Metin2_Kolczyki");
nvault_necklace = nvault_open("Metin2_Necklace");
nvault_tarcza = nvault_open("Metin2_Tarcza");
nvault_bracelet = nvault_open("Metin2_Bracelet");

w plugins_init

nie sprawdzałem kodu
  • +
  • -
  • 0

#154 ProMil

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 73
Pomocny

  • Postów:186
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2010 21:47

+4 Warnings i crash serwera bez logowania błędu.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "chck_name" on line 10336
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "pos" on line 11528
Warning: Expression has no effect on line 12140
Warning: Indeterminate array size in "sizeof" expression (symbol "") on line 12140
Warning: Loose indentation on line 12148
Warning: Symbol is never used: "len" on line 12152
Header size: 5580 bytes
Code size: 835324 bytes
Data size: 1184732 bytes
Stack/heap size: 131072 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 2156708 bytes

6 Warnings.
Done.

Użytkownik ProMil edytował ten post 04.08.2010 21:50

  • +
  • -
  • 0

#155 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 02.10.2010 15:19

Nawet problemy są z plikiem SMA (bez przeróbek) lokalnie pokazuje 3 błędy w liniach: 218,219,220
Poprawi ktoś to?

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#156 ProMil

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 73
Pomocny

  • Postów:186
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.10.2010 20:15

Nawet problemy są z plikiem SMA (bez przeróbek) lokalnie pokazuje 3 błędy w liniach: 218,219,220
Poprawi ktoś to?

Ponieważ plugin jest zabezpieczony.
Jakbyś czytał byś wiedział :wstyd:
  • +
  • -
  • 0

#157 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 22.11.2010 19:46

Jak idą prace nad nową wersją ? Jest jakaś planowana data wydania ?

Użytkownik Onyke edytował ten post 18.09.2011 11:51

  • +
  • -
  • 0

#158 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.11.2010 18:40

Forumowicze! Prace cały czas trwają od czasu wydania jakże dupiatej wersji beta 2.00. Jestem magikiem terminów, więc mod miał być na przed (6x) wczoraj. Chciałem was zapewnić jednak, ze opłaci się czekanie, jak widać w liście to do. Na dzień dzisiejszy istnieją dwie dość znaczne przeszkody, które musimy pokonać, mianowicie: remodeling ( do wykonania +80 plików z wieloma złożonymi animacjami ) oraz masa efektów.

Newsem, ( który pojawi się na niedługo otwartej stronie poświęconej naszej grupie oraz samemu projektowi ) jest, że mod jak to prawdziwy mod powinien nieco ważyć ale prawdziwie modyfikować grę, więc z dużym prawdopodobieństwem będzie oparty o specjalne zewnętrzne rozszerzenie gry. Innymi słowy program dodatkowy. Wielu może to odrzucić, jednak takie rozwiązanie daje nam jako twórcom pełne możliwości wykorzystania silnika GoldSRC. No i niestety jak wspominałem o wadze, liczymy na około 100 i więcej MB. Jeśli znajdzie się osoba chętna, która potrafi dobrze posługiwać się programami grafiki 3d, to proszę o kontakt.

W razie postępów można spodziewać się w tym temacie nowych postów, bądź stworzenia nowego tematu. No i to tyle :lol:
  • +
  • -
  • 0

#159 QooX

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Gabriel
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 19.01.2011 13:08

Czy ktos wie jak zrestartowac lvl w metinie ??
  • +
  • -
  • 0

#160 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 20.01.2011 23:12

A jak te kolejne wersje?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych