Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa kameleon


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 22.07.2010 17:06

Witam.
Chcialem zrobic zeby nowa klasa miala 1/5 na wylosowanie kameleona na poczatku rundy.
Zrobilem tak

case 7: {
player_class[id] = klasa
changeskin(id,0)
}

Przed switchem dodalem
tak

changeskin(id,0)

I tutaj tkwi problem. Klasa zawsze otrzymuje kameleona. Probowalem zmienic
changeskin(id,0)
na
changeskin(id,5)
I klasa tez caly czas go otrzymywala.
Na dodatek gdy zmienilem klase to nowa klasa tez miala kameleona.
Wiec jak to zrobic? :)

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 22.07.2010 17:08

  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.07.2010 23:46

W:
public RoundStart(){

Pod:

for (new i=0; i < 33; i++){

Dodaj:

if (player_class[i]==TwojaKlasa){
                zmiana[i]=random_num(0,5)
        	if (!zmiana[i])
 		changeskin(i,0)
        	}

I funkcje:

public changeskin_id_1(id)
{
	changeskin(id,1)
}

Zamień na:

public changeskin_id_1(id)
{
	if (player_class[id]!=TwojaKlasa && zmiana[id])
		changeskin(id,1)
}

I gdzieś do zmiennych:

new zmiana[33]

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 23.07.2010 23:48





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych