←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa kameleon

Locked

  • +
  • -
Onyke's Photo Onyke 22.07.2010

Witam.
Chcialem zrobic zeby nowa klasa miala 1/5 na wylosowanie kameleona na poczatku rundy.
Zrobilem tak

case 7: {
player_class[id] = klasa
changeskin(id,0)
}

Przed switchem dodalem
tak

changeskin(id,0)

I tutaj tkwi problem. Klasa zawsze otrzymuje kameleona. Probowalem zmienic
changeskin(id,0)
na
changeskin(id,5)
I klasa tez caly czas go otrzymywala.
Na dodatek gdy zmienilem klase to nowa klasa tez miala kameleona.
Wiec jak to zrobic? :)
Edited by 0nYk3, 22.07.2010 17:08.
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 23.07.2010

W:
public RoundStart(){

Pod:

for (new i=0; i < 33; i++){

Dodaj:

if (player_class[i]==TwojaKlasa){
                zmiana[i]=random_num(0,5)
        	if (!zmiana[i])
 		changeskin(i,0)
        	}

I funkcje:

public changeskin_id_1(id)
{
	changeskin(id,1)
}

Zamień na:

public changeskin_id_1(id)
{
	if (player_class[id]!=TwojaKlasa && zmiana[id])
		changeskin(id,1)
}

I gdzieś do zmiennych:

new zmiana[33]

Edited by Screeaam..., 23.07.2010 23:48.
Quote
Locked