Klasa kameleon
Onyke
22.07.2010
Witam.
Chcialem zrobic zeby nowa klasa miala 1/5 na wylosowanie kameleona na poczatku rundy.
Zrobilem tak
Przed switchem dodalem
tak
I tutaj tkwi problem. Klasa zawsze otrzymuje kameleona. Probowalem zmienic
changeskin(id,0)
na
changeskin(id,5)
I klasa tez caly czas go otrzymywala.
Na dodatek gdy zmienilem klase to nowa klasa tez miala kameleona.
Wiec jak to zrobic?
Edited by 0nYk3, 22.07.2010 17:08.
Chcialem zrobic zeby nowa klasa miala 1/5 na wylosowanie kameleona na poczatku rundy.
Zrobilem tak
case 7: {
player_class[id] = klasa
changeskin(id,0)
}
Przed switchem dodalem
tak
changeskin(id,0)
I tutaj tkwi problem. Klasa zawsze otrzymuje kameleona. Probowalem zmienic
changeskin(id,0)
na
changeskin(id,5)
I klasa tez caly czas go otrzymywala.
Na dodatek gdy zmienilem klase to nowa klasa tez miala kameleona.
Wiec jak to zrobic?
Edited by 0nYk3, 22.07.2010 17:08.
Screeaam... 23.07.2010
W:
Pod:
Dodaj:
I funkcje:
Zamień na:
I gdzieś do zmiennych:
Edited by Screeaam..., 23.07.2010 23:48.
public RoundStart(){
Pod:
for (new i=0; i < 33; i++){
Dodaj:
if (player_class[i]==TwojaKlasa){ zmiana[i]=random_num(0,5) if (!zmiana[i]) changeskin(i,0) }
I funkcje:
public changeskin_id_1(id) { changeskin(id,1) }
Zamień na:
public changeskin_id_1(id) { if (player_class[id]!=TwojaKlasa && zmiana[id]) changeskin(id,1) }
I gdzieś do zmiennych:
new zmiana[33]
Edited by Screeaam..., 23.07.2010 23:48.