Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sklep Vip


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 21.07.2010 12:01

Dodałem oto takie cos i wszystko fajnie w menu jest ale jak chce kupic coś vipem naciskam i nic brak efektu proszę o pomoc
Spoiler

i
Spoiler


21 lipiec 2010 - 20:40:
up

22 lipiec 2010 - 08:16:
czkeam na odpowiedz

22 lipiec 2010 - 13:33:
..

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 21.07.2010 12:03

  • +
  • -
  • 0

#2 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.07.2010 00:29

spróbuj to jest moje to sobie pozmieniasz
public viprune(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)


format(text, 512, "\yOpcje - ^n\w1. Ulepszenie Itemku[4500$]^n\y2. Losowy Item[2300$]^n\y3. Kup Exp'a[7500$]^n\y4. Lotto[1000$]^n\y5. Mala Apteczka[70hp][1500$]^n\y6. Apteczka[200hp][3000$]^n^n\y0. Zamknij")

show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public option_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
if (!UTIL_Buyformoney(id,4500))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)

}
case 1:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
if (!UTIL_Buyformoney(id,2300))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{ if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
if (!UTIL_Buyformoney(id,7500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
if (!UTIL_Buyformoney(id,1000))
return PLUGIN_HANDLED
new iRandom = random_num(1,2)
new rannumm = random_num(1,110)
if (iRandom==1) Give_Xp(id, 999)
if (iRandom==2) award_item(id,rannumm)
if (iRandom==3) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa")
return PLUGIN_HANDLED

}
case 4:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
if (!UTIL_Buyformoney(id,1500))
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,70,0,"")
}
case 5:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
if (!UTIL_Buyformoney(id,3000))
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,200,0,"")
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Creef

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.07.2010 11:46

o przyda mi sie takie cos na serwerze. Gzdie dostane poradnik , gdzie co wkleic i pliki ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.07.2010 12:12

znajdzi :
public select_rune_menu(id, key)


i zejdzi do konica funkcj i daj z 2 entery

i daj to :
public viprune(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)


format(text, 512, "\yOpcje - ^n\w1. Ulepszenie Itemku[4500$]^n\y2. Losowy Item[2300$]^n\y3. Kup Exp'a[7500$]^n\y4. Lotto[1000$]^n\y5. Mala Apteczka[70hp][1500$]^n\y6. Apteczka[200hp][3000$]^n^n\y0. Zamknij")

show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public option_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
if (!UTIL_Buyformoney(id,4500))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)

}
case 1:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
if (!UTIL_Buyformoney(id,2300))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{ if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
if (!UTIL_Buyformoney(id,7500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
if (!UTIL_Buyformoney(id,1000))
return PLUGIN_HANDLED
new iRandom = random_num(1,2)
new rannumm = random_num(1,110)
if (iRandom==1) Give_Xp(id, 999)
if (iRandom==2) award_item(id,rannumm)
if (iRandom==3) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa")
return PLUGIN_HANDLED

}
case 4:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
if (!UTIL_Buyformoney(id,1500))
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,70,0,"")
}
case 5:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
if (!UTIL_Buyformoney(id,3000))
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,200,0,"")
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}

 if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
to odpowiada za flage
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych