Spoiler
public showmenu(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
format(text, 512, "\yOpcje - ^n\w1. Informacje o przedmiocie^n\w2. Upusc obecny przedmiot^n\w3. Pokaz pomoc^n\w4. Uzyj mocy przedmiotu^n\w5. Zwykly Sklep^n\w6. Sklep Vipa[\rAby Korzystac Kup Vipa]^n\w7. Informacje o statystykach^n^n\w0. Zamknij")
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public option_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
iteminfo(id)
}
case 1:
{
dropitem(id)
}
case 2:
{
helpme(id)
}
case 3:
{
Use_Spell(id)
}
case 4:
{
buyrune(id)
}
case 5:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
buyrunevip(id)
}
case 6:
{
showskills(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
i
Spoiler
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota")
return false
}
return false
}
public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)
}
case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(5,15)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public buyrunevip(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\ySklep Vip - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$5000^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Kup Item \r$2500^n\w6. Dostajesz Duzo Doswiadczenia \r$9000^n^n\w0. Zamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_runevip_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)
}
case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,2500))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(5,15)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/5
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
21 lipiec 2010 - 20:40:
up
22 lipiec 2010 - 08:16:
czkeam na odpowiedz
22 lipiec 2010 - 13:33:
..
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 21.07.2010 12:03