Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzanie i zmiana interpuNonsteam crush


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Gad

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Sztum
Offline

Napisano 21.07.2010 11:00

Witajcie. Wczoraj napisałem swój, w zasadzie, pierwszy plugin. Nie mam pojęcia o programowaniu, zatem opierałem się na innych pluginach, które znalazłem w internecie. Jeżeli znajdują się tu jakieś głupie błędy, to przepraszam, ale chciałem zrobić to jak najprościej i tak, żeby działało, a robiłem to trochę po omacku nie znając żadnego z języków programowania.


#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("Interp_Checker", "1.00", "Gadzik :*");
    register_event("ResetHUD","newRound","b")
} 

public newRound()
{

	set_hudmessage(170, 255, 42, 0.02, 0.87, 0, 6.0, 10)
	show_hudmessage(0,"Sprawdzanie Interpu")
	
	
	set_task(1.0, "spoko")
	
}

public spoko()
{ 
	new players[32],count
	get_players(players,count)
	for(new i=0;i<count;i++){
		if(is_user_bot(players[i])) continue;
        query_client_cvar(players[i], "ex_interp", "cvar_result_func"); }
} 

public cvar_result_func(id, const cvar[], const value[]) 
{ 
	new Float:int=str_to_float(value);
		if(int<0.01||int>0.05)
				{
				client_cmd(id, "ex_interp 0.01");
				client_cmd(id, "say Moj interp zostal zmieniony na 0.01, poniewaz byl zly.");
				client_print(id, print_chat, "[INTERP] Wiecej informacji na temat interpu znajdziesz w konsoli")
				client_print(id, print_console, "[INTERP] Interp dozwolony na tym serwerze to 0.01 - 0.05")
				client_print(id, print_console, "[INTERP] Aby zmienic swoj interp wpisz: ex_interp x.xx")
				client_print(id, print_console, "[INTERP] W miejscu x.xx wpisz wartosc od 0.01 do 0.05")
			}
} 

Problem polega jednak na tym, że plugin nie działa na nonsteamie. Wyczytałem, że to problem binarek, ale te, które zezwoliłyby działanie podobno są dużo mniej stabilne, przez co serwer może się crashować. To prawdopodobnie przez funkcję "query_client_cvar".
Czy istnieje jakiś sposób, poza instalowaniem binarek, które są mniej stabilne, na to, by usprawnić działanie plugina dla graczy NS'owych?

Użytkownik Gad edytował ten post 21.07.2010 11:03

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.07.2010 11:14

możesz zastosować moją funkcje is_user_steam i jeśli gracz to ns to nie sprawdzać mu interpu tylko odrazu ustawiać a info pokazywać raz na kilka użyć
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych