#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_plugin("Interp_Checker", "1.00", "Gadzik :*"); register_event("ResetHUD","newRound","b") } public newRound() { set_hudmessage(170, 255, 42, 0.02, 0.87, 0, 6.0, 10) show_hudmessage(0,"Sprawdzanie Interpu") set_task(1.0, "spoko") } public spoko() { new players[32],count get_players(players,count) for(new i=0;i<count;i++){ if(is_user_bot(players[i])) continue; query_client_cvar(players[i], "ex_interp", "cvar_result_func"); } } public cvar_result_func(id, const cvar[], const value[]) { new Float:int=str_to_float(value); if(int<0.01||int>0.05) { client_cmd(id, "ex_interp 0.01"); client_cmd(id, "say Moj interp zostal zmieniony na 0.01, poniewaz byl zly."); client_print(id, print_chat, "[INTERP] Wiecej informacji na temat interpu znajdziesz w konsoli") client_print(id, print_console, "[INTERP] Interp dozwolony na tym serwerze to 0.01 - 0.05") client_print(id, print_console, "[INTERP] Aby zmienic swoj interp wpisz: ex_interp x.xx") client_print(id, print_console, "[INTERP] W miejscu x.xx wpisz wartosc od 0.01 do 0.05") } }
Problem polega jednak na tym, że plugin nie działa na nonsteamie. Wyczytałem, że to problem binarek, ale te, które zezwoliłyby działanie podobno są dużo mniej stabilne, przez co serwer może się crashować. To prawdopodobnie przez funkcję "query_client_cvar".
Czy istnieje jakiś sposób, poza instalowaniem binarek, które są mniej stabilne, na to, by usprawnić działanie plugina dla graczy NS'owych?
Użytkownik Gad edytował ten post 21.07.2010 11:03