Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
cod mod klasa + item
#1
Posted 15.07.2010 19:04
#2
Posted 15.07.2010 19:24
w
ZmienUbranie(id, 0);
case Szpieg:
#3
Posted 15.07.2010 19:44
#4
Posted 15.07.2010 20:51
set_user_footsteps(id, 1);
#5
Posted 15.07.2010 21:12
to;
set_user_footsteps(id, 20);
?
#6
Posted 16.07.2010 00:04
set_user_footsteps(id, 0);albo
set_user_footsteps(id, 1);
#7
Posted 16.07.2010 06:13
#8
Posted 16.07.2010 07:20
Problem z postaciamoi cod mod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
18 lipiec 2010 - 10:33:
np chce dac do klasy buty szturmowego jak to powinno wygladac?
#9
Posted 18.07.2010 12:17
case Sierzant:
{
if(klasa_gracza[id] == Sierzant){
set_user_footsteps(id, 1);
}
}
Edited by Apple(), 18.07.2010 12:18.
#10
Posted 18.07.2010 12:21
if(klasa_gracza[id] == Sierzant){
set_user_footsteps(id, 1);
musze dodac to do klasy i beda buty szturmowego???
bo patryk napisal
18 lipiec 2010 - 12:21:
ale jak to wpiszesz w case postaci to i tak nie bedzie po cichu biegal dopiero bedzie biegal po cichy jak bedzie mial przypisany przedmiot buty szturmowego
#11
Posted 18.07.2010 12:24
case Sierzant:
{
if(klasa_gracza[id] == Sierzant){
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1
}
}
choć nie wiem czy takie coś zadziała
Najlepiej daj tą 1-szą opcje.
Edited by Apple(), 18.07.2010 12:28.
#12
Posted 18.07.2010 12:29
#13
Posted 18.07.2010 17:12
1.za tym
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
dodaj to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1||klasa_gracza[id] == Sierzant)
set_user_footsteps(id, 1);
calosc powinna wygladac tak:
[...]
if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1||klasa_gracza[id] == Sierzant)
set_user_footsteps(id, 1);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
2. zeby ci sie nie bugowalo jak wpiszesz /drop daj cala linijke public UsunPrzedmiot tak:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
if(klasa_gracza[id] == Sierzant)
set_user_footsteps(id, 1);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
Edited by patryk4815, 18.07.2010 17:13.
#14 Gość_Aik_*
Posted 18.07.2010 18:29
Żeby uzyskać ten efekt który pożądasz znajdź funkcje
public WybierzKlase(id)
i
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
w nich znajdź linijki
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
pod nimi dajesz (w obu funkcjach)
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; //przy zmianie klasy usuwasz przedmiot jeżeli jakiś posiada
if(klasa_gracza[id] == Sierzant) informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 1 //jeżeli zmienia na sierżanta to ma dać mu buty
oczywiście jak chcesz dawać to większej ilości klas to zrób to na switch'u nie na if'ie.
Edited by Aik, 18.07.2010 18:31.
#15
Posted 19.07.2010 15:41
#16 Gość_Aik_*
Posted 19.07.2010 16:33
Tak na marinesie
case Sierzant:
{
if(klasa_gracza[id] == Sierzant){
set_user_footsteps(id, 1);
}
}
po co ten if skoro z case wynika że to sierżant i w żadnym innym wypadku nie wykona tej instrukcji, to po co to znów sprawdzać.
Edited by Aik, 19.07.2010 16:36.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users