Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cod mod klasa + item


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 15.07.2010 19:04

Czesc mam pewien preoblem z dodanie m klasy ;) Znaczy umiem dodac klase ale nie umiem Zrobic takiej klasy normalnej + item czyli np. Szpieg czyli by np.mial galila granaty usp i by wygladaljak wrog , czyli w ct jek by byl to wyglada jak tt i na odwrot
  • +
  • -
  • 0

#2 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.07.2010 19:24

by wyglądać jak przeciwnik dodajesz:


ZmienUbranie(id, 0);
w

case Szpieg:

  • +
  • -
  • 0

#3 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 15.07.2010 19:44

aha OK A NAPSZYKLAD ZEBY KOMUS DAC BUTYSZ SZTURMOWEGO TO ZE CICHO BIEGINIE ???
  • +
  • -
  • 0

#4 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.07.2010 20:51

set_user_footsteps(id, 1);

  • +
  • -
  • 0

#5 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 15.07.2010 21:12

aha i np jak przy itemi tem pisze np 20
to;

set_user_footsteps(id, 20);

?
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 16.07.2010 00:04

albo
set_user_footsteps(id, 0);
albo
set_user_footsteps(id, 1);


#7 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.07.2010 06:13

ale jak to wpiszesz w case postaci to i tak nie bedzie po cichu biegal dopiero bedzie biegal po cichy jak bedzie mial przypisany przedmiot buty szturmowego :rolleyes: :rolleyes:
  • +
  • -
  • 0

#8 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 16.07.2010 07:20

aha ;) thx ;) to moze pomoz mi jeszcze z tym ok ;)

Problem z postaciamoi cod mod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

18 lipiec 2010 - 10:33:
np chce dac do klasy buty szturmowego jak to powinno wygladac?
  • +
  • -
  • 0

#9 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 18.07.2010 12:17

case Sierzant:
{
if(klasa_gracza[id] == Sierzant){
set_user_footsteps(id, 1);
}
}

Użytkownik Apple() edytował ten post 18.07.2010 12:18

  • +
  • -
  • 2

#10 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 18.07.2010 12:21

ale ze;

if(klasa_gracza[id] == Sierzant){
set_user_footsteps(id, 1);


musze dodac to do klasy i beda buty szturmowego???
bo patryk napisal

18 lipiec 2010 - 12:21:
ale jak to wpiszesz w case postaci to i tak nie bedzie po cichu biegal dopiero bedzie biegal po cichy jak bedzie mial przypisany przedmiot buty szturmowego
  • +
  • -
  • 0

#11 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 18.07.2010 12:24

Ta linijka jest równoważna z butami szturmowego, możesz dodać coś takiego:

case Sierzant:
{
if(klasa_gracza[id] == Sierzant){
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1
}
}


choć nie wiem czy takie coś zadziała :)

Najlepiej daj tą 1-szą opcje.

Użytkownik Apple() edytował ten post 18.07.2010 12:28

  • +
  • -
  • 0

#12 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 18.07.2010 12:29

no zobaczymy co sie stanie xD :)
  • +
  • -
  • 0

#13 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.07.2010 17:12

dobraj juz ci podam :
1.za tym

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);


dodaj to:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1||klasa_gracza[id] == Sierzant)
set_user_footsteps(id, 1);

calosc powinna wygladac tak:

[...]
if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1||klasa_gracza[id] == Sierzant)
set_user_footsteps(id, 1);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);

redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}

set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

2. zeby ci sie nie bugowalo jak wpiszesz /drop daj cala linijke public UsunPrzedmiot tak:

public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
if(klasa_gracza[id] == Sierzant)
set_user_footsteps(id, 1);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 18.07.2010 17:13

  • +
  • -
  • 1

#14 Gość_Aik_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.07.2010 18:29

Nie, nie, nie, zrozumcie on chce dać item danej klasie nie efekt, a jak dacie go w funkcji odrodzenie to w każdej rundzie będzie dostawał nawet mając inny item, lub jak dacie warunek nie mając żadnego itema (tak czy inaczej zawsze będzie miał buty, przy każdym respawnie).

Żeby uzyskać ten efekt który pożądasz znajdź funkcje
public WybierzKlase(id)

i
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)

w nich znajdź linijki
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

pod nimi dajesz (w obu funkcjach)

informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; //przy zmianie klasy usuwasz przedmiot jeżeli jakiś posiada
if(klasa_gracza[id] == Sierzant) informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 1 //jeżeli zmienia na sierżanta to ma dać mu buty

oczywiście jak chcesz dawać to większej ilości klas to zrób to na switch'u nie na if'ie.

Użytkownik Aik edytował ten post 18.07.2010 18:31


#15 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 19.07.2010 15:41

To jest bez sensu... na siłę dawać itemek. I w dodatku w twoim kodzie przy wybraniu klasy dostaje się item, jeśli go się wyrzuci to już wcale nie dostanie. Chyba że znów klasę zmieni :)
  • +
  • -
  • 0

#16 Gość_Aik_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.07.2010 16:33

A co lepiej że jak zdobędziesz tajemnice generała to przy następnym respawnie zamienia Ci ją na buty szturmowego? (bo tak działa Twoja funkcja), w końcu on chciał żeby klasa dostała itemek, to przy wyborze klasy dostajesz, nie chcesz go, to wyrzucasz i możesz biegać z innym jak zdobędziesz. Czy jest sens czy nie to już sprawa K1cK'a.

Tak na marinesie


case Sierzant:
{
if(klasa_gracza[id] == Sierzant){
set_user_footsteps(id, 1);
}
}



po co ten if skoro z case wynika że to sierżant i w żadnym innym wypadku nie wykona tej instrukcji, to po co to znów sprawdzać.

Użytkownik Aik edytował ten post 19.07.2010 16:36





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych