Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
cod mod klasa + item
#1
Napisano 15.07.2010 19:04
#2
Napisano 15.07.2010 19:24
w
ZmienUbranie(id, 0);
case Szpieg:
#3
Napisano 15.07.2010 19:44
#4
Napisano 15.07.2010 20:51
set_user_footsteps(id, 1);
#5
Napisano 15.07.2010 21:12
to;
set_user_footsteps(id, 20);
?
#6
Napisano 16.07.2010 00:04
set_user_footsteps(id, 0);albo
set_user_footsteps(id, 1);
#7
Napisano 16.07.2010 06:13
#8
Napisano 16.07.2010 07:20
Problem z postaciamoi cod mod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
18 lipiec 2010 - 10:33:
np chce dac do klasy buty szturmowego jak to powinno wygladac?
#9
Napisano 18.07.2010 12:17
case Sierzant:
{
if(klasa_gracza[id] == Sierzant){
set_user_footsteps(id, 1);
}
}
Użytkownik Apple() edytował ten post 18.07.2010 12:18
#10
Napisano 18.07.2010 12:21
if(klasa_gracza[id] == Sierzant){
set_user_footsteps(id, 1);
musze dodac to do klasy i beda buty szturmowego???
bo patryk napisal
18 lipiec 2010 - 12:21:
ale jak to wpiszesz w case postaci to i tak nie bedzie po cichu biegal dopiero bedzie biegal po cichy jak bedzie mial przypisany przedmiot buty szturmowego
#11
Napisano 18.07.2010 12:24
case Sierzant:
{
if(klasa_gracza[id] == Sierzant){
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1
}
}
choć nie wiem czy takie coś zadziała
Najlepiej daj tą 1-szą opcje.
Użytkownik Apple() edytował ten post 18.07.2010 12:28
#12
Napisano 18.07.2010 12:29
#13
Napisano 18.07.2010 17:12
1.za tym
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
dodaj to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1||klasa_gracza[id] == Sierzant)
set_user_footsteps(id, 1);
calosc powinna wygladac tak:
[...]
if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1||klasa_gracza[id] == Sierzant)
set_user_footsteps(id, 1);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
2. zeby ci sie nie bugowalo jak wpiszesz /drop daj cala linijke public UsunPrzedmiot tak:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
if(klasa_gracza[id] == Sierzant)
set_user_footsteps(id, 1);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 18.07.2010 17:13
#14 Gość_Aik_*
Napisano 18.07.2010 18:29
Żeby uzyskać ten efekt który pożądasz znajdź funkcje
public WybierzKlase(id)
i
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
w nich znajdź linijki
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
pod nimi dajesz (w obu funkcjach)
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; //przy zmianie klasy usuwasz przedmiot jeżeli jakiś posiada
if(klasa_gracza[id] == Sierzant) informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 1 //jeżeli zmienia na sierżanta to ma dać mu buty
oczywiście jak chcesz dawać to większej ilości klas to zrób to na switch'u nie na if'ie.
Użytkownik Aik edytował ten post 18.07.2010 18:31
#15
Napisano 19.07.2010 15:41
#16 Gość_Aik_*
Napisano 19.07.2010 16:33
Tak na marinesie
case Sierzant:
{
if(klasa_gracza[id] == Sierzant){
set_user_footsteps(id, 1);
}
}
po co ten if skoro z case wynika że to sierżant i w żadnym innym wypadku nie wykona tej instrukcji, to po co to znów sprawdzać.
Użytkownik Aik edytował ten post 19.07.2010 16:36
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych