Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie wad do mapy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kointh

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:55
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2010 11:50

Wiem, że można jakoś dodać czy dokompilować plik .wad do pliku .bsp, tak aby gracz nie musiał pobierać 2 plików tylko ten 1. Jak to zrobić? Z góry dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0
Siekamy.PL [BF2+DM] 79.133.192.163:27095
Dołączona grafika

#2 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 13.07.2010 12:01

plik wad to jest plik z zasobami Mapy, gry (textury, ułożenie modeli, itp) raczej nie da się go wkompilować w mapę a nawet jeśli to chyba musisz posiadać projekt mapy :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Kointh

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:55
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2010 12:15

No skoro robię mape to chyba projekt mam no nie? Wiem co to plik .wad i chyba da się go wkompilować.

EDIT. To chyba robi się kbatem, tylko nie mogę tego znaleść i nie wiem jak.

14 lipiec 2010 - 10:26:
Nikt nie potrafi mi pomóc?

Użytkownik Kointh edytował ten post 13.07.2010 12:32

  • +
  • -
  • 0
Siekamy.PL [BF2+DM] 79.133.192.163:27095
Dołączona grafika

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 14.07.2010 16:50

Parametr do kompilatora CSG,
-wadinclude plik_tekstur.wad

  • +
  • -
  • 0

#5 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.07.2010 19:42

Kompilacja mapy "BAT-em" - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Wyświetli się nowe okno. Na liście kompilatora hlcsg mamy dwa przydatne parametry: -wadinclude i -nowadtexures

-nowadtexures : ten parametr jest przydatny w momencie kiedy korzystamy tylko z własnych tekstur, sprawia on że tekstury zostają wkompilowane w mape czyli w plik .bsp i nie potrzeba dodatkowego pliku .wad który jest czasami uciążliwy gdy trzeba go ściągać razem z mapą, oczywiście mapa wtedy ma większy rozmiar.
-wadinclude tekstury.wad : jest to parametr bardzo podobny do tego wyżej lecz wkompilowywuje tylko jedną bazę tekstur, czyli jak wykorzystujemy tekstury np.: halflife.wad, de_piranesi.wad i naszą, to wkompiluje się tylko nasza baza tekstur bo przecież i tak każdy ma halflife.wad i inne podstawowe tekstury, a mapa mniej zajmuje.
Dzięki temu plik *.wad wkompiluje się w mape i nie bedzie trzeba sciagać, oczywiscie mapka będzie trochę wiecej wazyc :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych