Wiem, że można jakoś dodać czy dokompilować plik .wad do pliku .bsp, tak aby gracz nie musiał pobierać 2 plików tylko ten 1. Jak to zrobić? Z góry dzięki za pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodanie wad do mapy
Temat rozp. Kointh, 13.07.2010 11:50
4 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 13.07.2010 12:01
plik wad to jest plik z zasobami Mapy, gry (textury, ułożenie modeli, itp) raczej nie da się go wkompilować w mapę a nawet jeśli to chyba musisz posiadać projekt mapy
#3
Napisano 13.07.2010 12:15
No skoro robię mape to chyba projekt mam no nie? Wiem co to plik .wad i chyba da się go wkompilować.
EDIT. To chyba robi się kbatem, tylko nie mogę tego znaleść i nie wiem jak.
14 lipiec 2010 - 10:26:
Nikt nie potrafi mi pomóc?
EDIT. To chyba robi się kbatem, tylko nie mogę tego znaleść i nie wiem jak.
14 lipiec 2010 - 10:26:
Nikt nie potrafi mi pomóc?
Użytkownik Kointh edytował ten post 13.07.2010 12:32
#4
Napisano 14.07.2010 16:50
Parametr do kompilatora CSG,
-wadinclude plik_tekstur.wad
#5
Napisano 19.07.2010 19:42
Kompilacja mapy "BAT-em" - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Wyświetli się nowe okno. Na liście kompilatora hlcsg mamy dwa przydatne parametry: -wadinclude i -nowadtexures -nowadtexures : ten parametr jest przydatny w momencie kiedy korzystamy tylko z własnych tekstur, sprawia on że tekstury zostają wkompilowane w mape czyli w plik .bsp i nie potrzeba dodatkowego pliku .wad który jest czasami uciążliwy gdy trzeba go ściągać razem z mapą, oczywiście mapa wtedy ma większy rozmiar. -wadinclude tekstury.wad : jest to parametr bardzo podobny do tego wyżej lecz wkompilowywuje tylko jedną bazę tekstur, czyli jak wykorzystujemy tekstury np.: halflife.wad, de_piranesi.wad i naszą, to wkompiluje się tylko nasza baza tekstur bo przecież i tak każdy ma halflife.wad i inne podstawowe tekstury, a mapa mniej zajmuje.Dzięki temu plik *.wad wkompiluje się w mape i nie bedzie trzeba sciagać, oczywiscie mapka będzie trochę wiecej wazyc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych