Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodałem nowy item CoD Mod, nie działa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 12.07.2010 17:56

A więc zrobiłem tak:

dodałem
"Trujacy Smoke" //29

potem
"Gdy przeciwnik wejdzie w twojego smoke'a zacznie sie dusic"

potem
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
	{
		static Float:origin[3]
		
		static ent
		ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
		set_pev(ent, pev_classname, "gasnade")
		dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
		set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
		
		static Float:min_rad[3], Float:max_rad[3]
		min_rad[0] = -180.0
		min_rad[1] = -180.0
		min_rad[2] = -180.0
		max_rad[0] = 180.0
		max_rad[1] = 180.0
		max_rad[2] = 180.0
		
		engfunc(EngFunc_SetSize, ent, min_rad, max_rad)
		
		set_pev(ent, pev_owner, id)
		engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,origin)
		
		pev(ent, pev_origin, origin)
		new Float:global_Time
		global_get(glb_time, global_Time)
		set_pev(ent, pev_nextthink, global_Time + 25.0)
	}

Potem dodałem taki dodatek co by mi dawał itemy. Chciałem sobie dać ten nowy item ale dał mi ostatni item czyli Modul odrzutowy a nie mój. Co mam robić?

Użytkownik djpatryk edytował ten post 12.07.2010 23:08


#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 12.07.2010 19:17

jak to jest twoj ostatni item to trzeba dac tak bez tego //29

"Trujacy Smoke"

  • +
  • -
  • 0

#3 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.07.2010 19:56

No i jeśli dałeś to tak jak powinno być to w public TakeDamage nie ma graczy od id=id tylko idattacker (atakuje) i this (otrzymuje dmg)
  • +
  • -
  • 0

#4 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 12.07.2010 20:44

To powiesz mi jak dokładnie to zrobić? Z góry dzięki, będę wdzięczny

12 lipiec 2010 - 22:11:
Dokładnie mam tak

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
	}
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
	}

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
	{
		static Float:origin[3]
		
		static ent
		ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
		set_pev(ent, pev_classname, "gasnade")
		dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
		set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
		
		static Float:min_rad[3], Float:max_rad[3]
		min_rad[0] = -180.0
		min_rad[1] = -180.0
		min_rad[2] = -180.0
		max_rad[0] = 180.0
		max_rad[1] = 180.0
		max_rad[2] = 180.0
		
		engfunc(EngFunc_SetSize, ent, min_rad, max_rad)
		
		set_pev(ent, pev_owner, id)
		engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,origin)
		
		pev(ent, pev_origin, origin)
		new Float:global_Time
		global_get(glb_time, global_Time)
		set_pev(ent, pev_nextthink, global_Time + 25.0)
	}

13 lipiec 2010 - 00:43:
Pomoże ktoś?

#5 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 13.07.2010 08:24

	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
{
static Float:origin[3]

static ent
ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
set_pev(ent, pev_classname, "gasnade")
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)

static Float:min_rad[3], Float:max_rad[3]
min_rad[0] = -180.0
min_rad[1] = -180.0
min_rad[2] = -180.0
max_rad[0] = 180.0
max_rad[1] = 180.0
max_rad[2] = 180.0

engfunc(EngFunc_SetSize, ent, min_rad, max_rad)

set_pev(ent, pev_owner, this)
engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,origin)

pev(ent, pev_origin, origin)
new Float:global_Time
global_get(glb_time, global_Time)
set_pev(ent, pev_nextthink, global_Time + 25.0)
}

  • +
  • -
  • 0

#6 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 13.07.2010 13:21

Wgrałem tak i mam błędy:

error 017:Undefindet symbol "idattacker"
error 017:Undefindet symbol "this"

Co robić?

#7 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 13.07.2010 13:29

pewnie wgrałeś to do:

public Odrodzenie(id)

a to ma być (tak mi się zdaje) w:

public TakeDamage(id, this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

  • +
  • -
  • 0

#8 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 13.07.2010 14:20

@UP dalej dostaje moduł odrzutowy, nic nie dało

@Change Czekam na odpowiedź

#9 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 13.07.2010 15:35

Nie prościej zainstalować plugin który zmienia tak smoga jak chcesz? Tylko że wtedy będzie on dla wszystkich a nie dla osoby która zdobędzie ten item.
  • +
  • -
  • 0

#10 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 13.07.2010 15:55

Magnetix dlatego sam sobie przeczysz.. Wrzuć całe swoje sma to zaradzimy djpatryk
  • +
  • -
  • 0

#11 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 13.07.2010 16:07

tutaj jest czysty mod bez tego nowego itemu.Załączony plik  qtm_codmodzik.sma   63,87 KB  32 Ilość pobrań
  qtm_codmodzik.amxx

Użytkownik djpatryk edytował ten post 13.07.2010 16:13


#12 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 13.07.2010 16:16

Przetestuj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#13 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 13.07.2010 16:37

Moge Prosic o sma?

#14 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 13.07.2010 17:07

SMA

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych