dodałem
"Trujacy Smoke" //29
potem
"Gdy przeciwnik wejdzie w twojego smoke'a zacznie sie dusic"
potem
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) { static Float:origin[3] static ent ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")) set_pev(ent, pev_classname, "gasnade") dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER) static Float:min_rad[3], Float:max_rad[3] min_rad[0] = -180.0 min_rad[1] = -180.0 min_rad[2] = -180.0 max_rad[0] = 180.0 max_rad[1] = 180.0 max_rad[2] = 180.0 engfunc(EngFunc_SetSize, ent, min_rad, max_rad) set_pev(ent, pev_owner, id) engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,origin) pev(ent, pev_origin, origin) new Float:global_Time global_get(glb_time, global_Time) set_pev(ent, pev_nextthink, global_Time + 25.0) }
Potem dodałem taki dodatek co by mi dawał itemy. Chciałem sobie dać ten nowy item ale dał mi ostatni item czyli Modul odrzutowy a nie mój. Co mam robić?
Użytkownik djpatryk edytował ten post 12.07.2010 23:08