Jak wiadomo w cs'ie jest standardowo ustawione, że w teamach może grać po 10 osób.
Mam serwer 32 sloty, edytowałem spawny. Na każdej mapie jest conajmniej po 16.
Jednak dalej mam problem.. jak jest ponad 20 osób na serwerze to 20 gra, reszta na specu.
Co robić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

32 sloty, a 20 graczy w grze
Temat rozp. Nyks, 26.09.2008 06:27
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.09.2008 06:27
#2
Napisano 26.09.2008 07:30
Podaj tutaj plugin, którego użyłeś, z tego co pamiętam, cs nie wpuszcza graca do teamu, jeśli brakuj miejsca gdzie może się urodzić więc do dziwne. Kiedyś się tym bawiłem i nie miałem problemu.
#3
Napisano 26.09.2008 07:32
Po pierwsze po edycji spawnów trzeba zapisać zmiany i zmienić mapę. Wejdź jeszcze raz na mapę na której dodawałeś spawny i sprawdź czy jest po 16. Jak nie to już wiesz co robić.
#4
Napisano 26.09.2008 07:34
No ja oczywiście zakładałem, że spawny zrobił dobrze ;>
#5
Napisano 26.09.2008 07:38
Używałem map spawns editor'a.
Spawny są zrobione dobrzę, mogę dać dokumenty txt'owe ze spawnami.
Więc co robić?
Spawny są zrobione dobrzę, mogę dać dokumenty txt'owe ze spawnami.
Więc co robić?
#6
Gość__*
Napisano 26.09.2008 07:51
Nyks, masz PTB ? Jak tak to daj tu ptb.cfg
#7
Napisano 26.09.2008 14:15
Ano mam
echo [PTB] Ptb.cfg is being executed // Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD ptb_saychat 1 // Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny ptb_transfer_type 1 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni ptb_switch_immunity 1 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca ptb_limitjoin_immunity 1 // Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C ) ptb_immunity_level "o" // Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_ptb limitafter 0 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb limitmin 0 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb maxsize 11 // maksymalna wielkosc druzyny amx_ptb maxdiff 2 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 3 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy amx_ptb switchafter 3 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchmin 5 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
#8
Gość__*
Napisano 26.09.2008 14:38
zmień naamx_ptb maxsize 11 // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxsize 16 // maksymalna wielkosc druzyny
#9
Napisano 26.09.2008 14:44
Zmienione, jak działa to dam edit oraz pomógł 
[edit]
Dalej to samo..
[edit2]
Wyłączyłem ptb, może to coś da, zobaczymy.

[edit]
Dalej to samo..
[edit2]
Wyłączyłem ptb, może to coś da, zobaczymy.
#10
Gość__*
Napisano 26.09.2008 19:24
Nyks, nie możliwe? Są 2 wyjścia:
- Po wgraniu amxx.cfg daj restart serwera
- Masz złe spawny
- Po wgraniu amxx.cfg daj restart serwera
- Masz złe spawny
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych