Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

32 sloty, a 20 graczy w grze


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nyks

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 26.09.2008 06:27

Jak wiadomo w cs'ie jest standardowo ustawione, że w teamach może grać po 10 osób.
Mam serwer 32 sloty, edytowałem spawny. Na każdej mapie jest conajmniej po 16.
Jednak dalej mam problem.. jak jest ponad 20 osób na serwerze to 20 gra, reszta na specu.
Co robić?
  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 26.09.2008 07:30

Podaj tutaj plugin, którego użyłeś, z tego co pamiętam, cs nie wpuszcza graca do teamu, jeśli brakuj miejsca gdzie może się urodzić więc do dziwne. Kiedyś się tym bawiłem i nie miałem problemu.
  • +
  • -
  • 0

#3 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 26.09.2008 07:32

Po pierwsze po edycji spawnów trzeba zapisać zmiany i zmienić mapę. Wejdź jeszcze raz na mapę na której dodawałeś spawny i sprawdź czy jest po 16. Jak nie to już wiesz co robić.
  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 26.09.2008 07:34

No ja oczywiście zakładałem, że spawny zrobił dobrze ;>
  • +
  • -
  • 0

#5 Nyks

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 26.09.2008 07:38

Używałem map spawns editor'a.
Spawny są zrobione dobrzę, mogę dać dokumenty txt'owe ze spawnami.

Więc co robić?
  • +
  • -
  • 0

#6 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 26.09.2008 07:51

Nyks, masz PTB ? Jak tak to daj tu ptb.cfg

#7 Nyks

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 26.09.2008 14:15

Ano mam


echo [PTB] Ptb.cfg is being executed

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
			  
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 1

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity	1

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "o"

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin    on 	// ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   0		// liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn 
amx_ptb limitmin     0		// minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize      11		// maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff      2		//  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3		// number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto      3		// ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick      5		// liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick         off	//  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj      off 	// zapisuj wtj do pliku wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch       on		// przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  3		// liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    5		// minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1		// relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7		// relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0		// liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly     off 	//  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj      off 	//  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce     off	// oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok        off	// oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay      off	// uzywaj wiadomosci HUD

// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3		// maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore     2		// maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5	// minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0	// maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0	// super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50		// maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2		// divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached

  • +
  • -
  • 0

#8 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 26.09.2008 14:38

amx_ptb maxsize 11 // maksymalna wielkosc druzyny

zmień na
amx_ptb maxsize      16        // maksymalna wielkosc druzyny


#9 Nyks

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 26.09.2008 14:44

Zmienione, jak działa to dam edit oraz pomógł ;)

[edit]
Dalej to samo..

[edit2]
Wyłączyłem ptb, może to coś da, zobaczymy.
  • +
  • -
  • 0

#10 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 26.09.2008 19:24

Nyks, nie możliwe? Są 2 wyjścia:
- Po wgraniu amxx.cfg daj restart serwera
- Masz złe spawny




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych