←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Gravitacjia na rundę

Zablokowany

  • +
  • -
DioW - zdjęcie DioW 09.07.2010

Mam pytanie:
Co zrobić by po załadowaniu się noża nie leciał 2 pasek?
I co zrobić żeby po załadowaniu się noża zmieniła się grawitacja postaci nawet gdy trzyma broń?

Zrobiłem postać której na początku rundy ustala gravitacjię 800
Po załadowaniu się (noza) gravitacjia zmienia się na 200
Lecz ładuje się dalej co nie daje zadnego efektu ;/
i gdy klasa z gravitka 200 zmieni noż na broń to gravitacjia jest dalej 800 ;/
Proszę o odp na pytania!
Zachęcam + ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
Siemir - zdjęcie Siemir 09.07.2010

1) Znajdź w prethinku
player_class[id]!=Nekromanta
i dodaj za tym
&& !jakaszmienna[id]
a przy naładowaniu ustaw na 1, a przy śmierci na 0.
2) W public set_gravitychange(id) przed
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
dodaj
		else if(jakaszmienna[id])
		{
			set_user_gravity(id,0.25*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
czy jaką tam wartość chcesz.
Odpowiedz

  • +
  • -
DioW - zdjęcie DioW 09.07.2010

+ leci!
Mam pytanie jak dodać przy śmierci 0?
Jaka funkcja to śmierć?
WIem jak dodać do roundstart itp. Ale śmierć mi z bani :] Wyleciała ...
Odpowiedz

  • +
  • -
Siemir - zdjęcie Siemir 09.07.2010

public DeathMsg(id)
Odpowiedz

  • +
  • -
DioW - zdjęcie DioW 10.07.2010

Ok dobra,,, Pasek ładuje się 1 ale jak sie naladuje to juz w next rundzie wcale się nie ładuje...
Dodałem do public DeathMsg(id)

if (player_class[kid] == Czarny_Kultysta) jakaszmienna[id]=0


Do prethinka:

&& !jakaszmienna[id]


do set_gravitychange

else if(jakaszmienna[id])
{
set_user_gravity(id,0.25*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}


I dodalem

new jakaszmienna[33]

Odpowiedz

  • +
  • -
Siemir - zdjęcie Siemir 10.07.2010

Dodaj reset zmiennej na nową rundę...
Odpowiedz

  • +
  • -
DioW - zdjęcie DioW 10.07.2010

Niewiem jak dodać reset ale wiem ze nie działa gravitka 200 ;/
Dzięki proszę o close

Zrobiłem ze bez ladowania postać ma gravitke 200 ^^
Odpowiedz
Zablokowany