Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

NOWE ITEMY W COD MOD?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rygiel12

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:166
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 07.07.2010 23:15

Witam chciałbym się dowiedzieć jak dodawać nowe itemy iż z klasami nie ma problemu bo to to umiem
lecz chcialbym aby ktoś wytłumaczył mi jak robić item

z góry thx

#2 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 08.07.2010 09:54

*
Popularny

Szukasz
"Modul odrzutowy" //28

zmieniasz na
"Modul odrzutowy", //28
"Nowy item" //29


(pamietaj o przecinku - nie ma go tylko po ostatnim itemie)

szukasz
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"

zmieniasz na
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"opis nowego itemu"

To samo - uważaj z przecinkiem (masz wzór).

Potem niżej dajesz funkcje które powodują jakieś działanie itemu. Np. 1/1 scout:
gdzieś w public Odrodzenie(id) - wykonuje się co runde na początku.
dajesz

if(informacje_przedmiotu_gracza == 29)
{
give_item(id, "weapon_scout");
}

Gracz dostał scouta. Teraz trzeba zrobić żeby zabijał na hita ;>

w public TakeDamage
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29 && weapon == CSW_SCOUT){
damage=float(health)+200.0;
}


i item gotowy
  • +
  • -
  • 5

#3 Rygiel12

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:166
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 08.07.2010 10:49

thx , na pewno ten poradnik wykorzystawm hehe.
+




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych